تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813088580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی: مشکل معارض ورزشگاه مرند برطرف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی: مشکل معارض ورزشگاه مرند برطرف شد تبریز- ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با حمایت های معاونت عمرانی استاندار و فرماندار شهرستان مرند، مشکل معارض ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان برطرف شد.


سید محمد شروین اسبقیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: عملیات اجرایی این ورزشگاه به زودی و با واگذاری قرارداد زمین از سوی مسکن و شهرسازی به این اداره کل، توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: با حمایت و همکاری معاونت عمرانی استاندار، فرماندار و شهردار مرند، قطعه زمینی در مقابل زمین این ورزشگاه به معارض این طرح داده شد و قرار است کارهای اجرایی آن با شناسایی و معرفی پیمانکار آغاز شود.
اسبقیان همچنین به احداث دو سالن در روستاهای مرند اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی شهدای روستای گله بان با 30درصد پیشرفت فیزیکی و 800 میلیون ریال اعتبار در حال ساخت است و هم اکنون در مرحله نصب سوله و کف ریزی سالن قرار دارد.
وی افزود: سالن ورزشی روستای مرکید نیز با 45 درصد پیشرفت فیزیکی با دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در مرحله آجرکاری بوده که با افتتاح این دو طرح ورزشی، روستاییان از خدمات آن بهره مند خواهند شد.
سرانه ورزشی شهرستان مرند نزدیک به 50 سانتی مترمربع است.
7233/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن