تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818103356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بهزیستی ایلام: قانون سه درصد استخدام معلولان جوابگو نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل بهزیستی ایلام: قانون سه درصد استخدام معلولان جوابگو نیست ایلام- ایرنا- مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: قانون سه درصد استخدام معلولان جوابگوی اشتغال این قشر نیست.


ˈشهریار مهردادیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس قانون سه درصد سهمیه استخدام دستگاه های دولتی باید به قشر توانخواهان اختصاص یابد که این رقم ناچیز است.
وی ادامه داد: شوربختانه دستگاه های اجرایی استان ایلام در اجرای این قانون به صورت مطلوب مشارکت لازم ندارند و در استخدام ها این سهمیه را لحاظ نمی کنند.
مدیرکل بهزیستی ایلام بیان کرد: چنانچه سهمیه استخدام سه درصد ویژه توانخواهان در دستگاه های اجرایی از سال 83 تاکنون مورد محاسبه قرار می گرفت بخش مهمی از مشکلات جامعه توانخواهان استان رفع می شد.
مهردادی شمار مددجویان متقاضی شغل این اداره کل را 913 نفر عنوان کرد که 30 درصد این افراد را توانخواهان تشکیل می دهند.
وی یادآور شد: شمار زیادی از این افراد دارای مدرک دانشگاهی بوده که باید از راه پرداخت تسهیلات، طرح کارفرمایی، جبران کارایی معلولان، خوداشتغالی، تعاونی های فراگیر و غیره زمینه اشتغال آنان فراهم شود.
مدیرکل بهزیستی یکی دیگر از مشکلات جامعه توانخواهان ایلام را مناسب سازی اماکن و معابر عمومی عنوان کرد و گفت: ایلام به علت داشتن بافتی فرسوده و قدیمی برای تردد توانخواهان با مشکل جدی مواجه است.
مهردادی گفت: اگرچه ساختمان شماری از دستگاه های اجرایی استان در مجموع به مقدار 30 درصد مناسب سازی شده اما تحقق کامل این موضوع نیازمند مشارکت اداره ها و تخصیص اعتبارهای مورد نیاز است.
وی تامین مسکن مددجویان در مناطق شهری و تامین جهیزیه یک هزار زوج مددجوی زیر پوشش را از دیگر نیازهای مهم مددجویان این اداره کل عنوان کرد که در سفر هیات دولت باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
22 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند. ک/3
7171/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن