تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عباس کیارستمی و فاطمه معتمدآریا در جشن عکاسان تئاتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: عباس کیارستمی و فاطمه معتمدآریا در جشن عکاسان تئاتر فرهنگ > تئاتر - مراسم جشن انجمن عکاسان خانه تئاتر همزمان با هفته تئاتر، شامگاه یکشنبه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
جشن انجمن عکاسان خانه تئاتر عباس کیارستمی تندیس شیشه‌ای تصویر سال را به سیف‌الله صمدیان هنرمند عکاس و مستندساز اهداء کرد.


جشن انجمن عکاسان خانه تئاتر فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما و تئاتر ایران گفت: «من جدی نیستم پس نمی‌توانم درباره صمدیان جدی صحبت کنم. از اینکه برای چنین آدم بزرگ و استثنایی تاریخ عکاسی ایران و گاهی اوقات جهان در اینجا جمع شده‌ایم، خوشحالم. او بخواهد کاری را شروع کند تا آن را به انتها نرساند به آن فکر هم نمی‌کند.»


جشن انجمن عکاسان خانه تئاتر سیف‌الله صمدیان گفت: «در دوره‌ای اگر همت نادر داوودی، حسین پاکدل و حمید شریف‌خدایی نبود، نمی‌توانستیم یکسری از کارها را روشن کنیم. در دوره‌ای امکان این فراهم شد و توانستیم 10 سال تئاتر ایران را جمع‌آوری کنیم، در مسابقه تصویر سال هم آن را رها نکردیم چون عکاسان تئاتر در حال زیاد شدن هستند.»


جشن انجمن عکاسان خانه تئاتر لوحی از سوی خانه هنرمندان ایران و توسط فاطمه معتمد آریا به سیف‌الله صمدیان اهداء شد.


جشن انجمن عکاسان خانه تئاتر تندیس ویژه‌ای هم ازسوی انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران و رئیس این انجمن به این عکاس داده شد.


جشن انجمن عکاسان خانه تئاتر تندیس شیشه‌ای تصویر سال نیز به پاس گرامیداشت زحمات صمدیان از سوی عباس کیارستمی به او هدیه داده شد.


جشن انجمن عکاسان خانه تئاتر در این مراسم چهره‌های دیگری چون نیکی کریمی، هنگامه قاضیانی، حسن فتحی، حبیب رضایی، قطب‌الدین صادقی،ساعد نیک‌ذات، بابک کریمی، فتانه دادخواه، سیامک زمردیان، امرالله فرهادی، سید احمدمحیط طباطبایی، احمدپور نجاتی، محمد فرنود، غزل شاکری و..... که برای امضا و نوشتن جمله یادگاری تابلو عکس سیف الله صمدیان که از سوی شرکت «برخورد نزدیک از چشم سوم» هدیه داده شد به روی صحنه رفتند.




در این مراسم، سیف‌الله صمدیان از سوی انجمن عکاسان و با حضور عباس کیارستمی و فاطمه معتمدآریا و جمع گسترده‌ای از هنرمندان تقدیر شد.

گزارش و عکس‌ها: ایسنا 58243



دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 11:46:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن