تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820044058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهاد کشاورزی بهمئی آماده خرید گندم مازاد کشاورزان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جهاد کشاورزی بهمئی آماده خرید گندم مازاد کشاورزان است لیکک- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی بهمئی از آمادگی این اداره برای خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان این شهرستان به صورت نقدی خبر داد.


ˈعبدالله قیصریˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال میزان سطح زیر کشت غلات گندم و جو در بهمئی 16 هزار هکتار بوده که کار برداشت آن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی گفت:از 16هزارهکتار زیر کشت 9هزار هکتار آن گندم و هفت هزار دیگر جو کشته شده که 8.5هکتار از ارضی تحت کشت گندم به صورت دیم و 0.5 هکتار دیگر گندم آبی است.
قیصری تصریح کرد: بخش زیادی از گندم کشاورزان بهمئی از گونه با کیفیت دروم است و این گونه از با کیفیت ترین و مرغوب ترین گونه گندم موجود در کشور است .
مدیر جهاد کشاورزی بهمئی در ادامه افزود:امسال برای اولین بار مرکز خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در این شهرستان دایر شده است و آمادگی کامل برای خرید تضمینی گندم را از کشاورزان داریم.
قیصری اظهار کرد:با توجه با اینکه کشاورزان همه ساله با هزینه بالای ایاب و ذهاب گندم را به شهرستان های همجوار انتقال می دادند امسال سیلوهایی آماده شد که کشاورزان بهمئی گندم مازاد بر مصرف خود را در این سیلوها ذخیره کنند.
وی گفت:قیمت خرید گندم از کشاورزان از نوع دروم به قیمت 10800 ریال و غیردروم به قیمت 10500 ریال است که به صورت نقدی خریداری می شود و علاوه بر آن جهاد کشاورزی هزینه حمل از مزرعه تا سیلوها را نیز به کشاورزان پرداخت می کند.
به گفته ی قیصری چون خود مصرفی گندم در بین مردم شهرستان بهمئی بالا است بیشتر کشاورزان گندم های مازاد خود را در منزل ذخیره می کنند که با در نظر گرفتن این شرایط پیش بینی می شود میزان 1500تن گندم مازاد برمصرف از کشاورزان خرید شود.
7534/671/627
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن