تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818963897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه سنگاپور به مسافران برای به تاخیر انداختن سفر به خاورمیانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توصیه سنگاپور به مسافران برای به تاخیر انداختن سفر به خاورمیانه کوالالامپور - ایرنا - شرکت های مسافرتی سنگاپور روز دوشنبه اعلام کردند به رغم گسترش ویروس کرونا یا مرس در عربستان سفرهای برنامه ریزی شده شهروندان سنگاپوری به خاورمیانه همچنان ادامه می یابد، اما مسافران در صورت امکان سفر خود را به تاخیر بیندازند.


به گزارش ایرنا، شبکه خبر آسیا اعلام کرد برخی شرکت های مسافرتی سنگاپور به مسافران خود توصیه کرده اند هنگام سفر به این منطقه بیمه مسافرتی خود را برای درمان درصورت ابتلا به ویروس کرونا افزایش دهند.
وزارت بهداشت عربستان گزارش کرده است تنها در روز شنبه 24 نفر در مناطق مختلف این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در این مدت یک مرد در جده و یک زن در مکه مکرمه براثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.
پس از مرگ یک مرد مالزیایی براثر ابتلا به این ویروس و اقداماتی در فیلیپین و اندونزی، مراقبت های بهداشتی در جنوب شرق آسیا برای مقابله با ویروس کرونا افزایش یافته است.
شرکت های مسافرتی سنگاپور در این راستا به رغم انجام سفرهای برنامه ریزی به خاورمیانه از مسافران خواسته اند سفر خود را به تاخیر بیندازند و افراد سالمند پیش از سفر حج فیلم های پزشکی را تماشا کنند.

وزارت بهداشت سنگاپور نیز ضمن درخواست از حجاج برای اجتناب از نزدیک شدن به مزارع شتر در عربستان، از آن ها خواست شرایط بهداشتی را رعایت کنند.
براساس آمار وزارت بهداشت عربستان، شمار مبتلایان به ویروس کرونا یا مرس از سال 2012 میلادی تاکنون در این کشور به 396 مورد رسیده که 111 نفر از این موارد جان خود را از دست داده اند.
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است ویروس کرونا در وضعیت کنونی تهدیدی برای بهداشت عمومی به شمار نمی آید و نیازی به ممنوع کردن سفر به هیچ کدام از کشورها، تحت آزمایش قرار دادن افراد در مبادی ورودی یا محدود کردن تجارت نیست.
این خانواده ویروسی اولین بار در سال 1960 کشف شد که موجب بروز بیماریهایی از خانواده سرما خوردگی در انسان و حیوانات می گردد و از ویژگی آنها زوائد تاج مانند بر روی سطوح دیواره ویروس ها است .
ویروس کرونا یا مرس گونه ای مرگبارتر اما با قابلیت انتقال کمتر از ویروس سارس محسوب می شود که در سال 2003 در آسیا شیوع یافت و هشت هزار و 273 نفر را مبتلا کرد.
آساق**1611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن