تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806582744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا خود عامل گسترش تروریسم دولتی و امپریالیسم است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیپل وویس:
آمریکا خود عامل گسترش تروریسم دولتی و امپریالیسم است
پایگاه اینترنتی "پیپل وویس" در تحلیلی به قلم "استفن لندمن" نوشت: واشنگتن آشکارا انگشت اتهام خود را به اشتباه نشانه رفته است و سعی می‌کند جنایات خود را لاپوشانی کند.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، آمریکا در جدیدترین گزارش خود در مورد تروریسم که در سال 2013 منتشر شده است از حامی اصلی تروریسم جهانی نامی نبرده است. 


نویسنده در ادامه افزود: تروریسم کاری است که آنها انجام می دهند نه ما. آنها کشورها را نابود می کنند تا آنها را آزاد سازند. این که جان مردم و آزادی ها از دست می روند، اهمیتی ندارد. اینها هزینه‌های اندکی هستند. آمریکاییان با دستکاری ذهنی مردم برخی حقایق را وارونه جلوه می دهند. مردم متقاعد می شوند که کارهای اشتباه درست هستند و جنگها تحت نام صلح ستوده می شوند. 


کشورهای صلح طلب عامل خشونت معرفی و در گیر بی ثباتی می شوند. افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، سومالی، یمن و دیگران قربانیان امپریالیست آمریکا هستند. همینطور اوکراین که احتمالا از همه موارد دیگر بدتر است. در اوکراین اوضاع از کنترل خارج می شود و خطر گسترش درگیری منطقه را تهدید می کند. احتمال بروز درگیری شرق و غرب وجود دارد. مسئولیت بسیاری از بحران های جهانی کاملا برعهده واشنگتن است. امپریالیسم این گونه عمل می کند. خشونت به راه می اندازد و بی ثباتی ها را افزایش می‌دهد. آمریکا تروریسم دولتی را گسترش می‌دهد. 


"استفن لندمن" نوشت: در 30 آوریل وزارت امور خارجه آمریکا گزارش خود را درمورد تروریسم جهانی منتشر کرد، گزارشی که دوره زمانی اول ژانویه تا 31 دسامبر سال 2013 را پوشش می داد. این گزارش شامل یک بررسی استراتژیک بود که تلاشهای کشورها را در زمینه مقابله با تروریسم و حمایت دولتی از تروریسم تک به تک ارزیابی می کرد. مکان های امن برای تروریستها و سازمان های تروریستی خارجی از دیگر مواردی بودند که در این گزارش به آنها پرداخته شده بود. 


به اعتقاد نویسنده نکته حائز اهمیت درمورد این گزارش این است که در آن به نام حامی اصلی تروریسم اشاره نشده است. واشنگتن از القاعده و گروه‌های مشابه بهره برداری استراتژیک می کند. آنها در یک زمان هم متحد هستند و هم دشمن. این گروه‌ها عوامل اصلی جنگ های امپریالیستی آمریکا هستند. 


"تینا کایدانو"، سفیر آمریکا و هماهنگ کننده تلاش ها برای مبارزه با تروریسم معتقد است در سال 2013 سرعت گسترش تروریسم بالا بوده است. وی گفت: تلاشهای موفق جامعه بین المللی برای متلاشی کردن القاعده که با مدیریت ضعیف و بروز بی ثباتی در خاورمیانه و شمال غرب آفریقا همراه شده بود به تمرکززدایی از آنچه ما هسته مرکزی القاعده می نامیدیم، سرعت بخشید.


نویسنده در انتها با تکرار این مطلب که بحران اوکراین از همه موارد گذشته بدتر بوده است، افزود بحران اوکراین به گونه ای پیش می رود که احتمالا اوضاع از کنترل خارج خواهد شد. جدیدترین ماجراجویی امپریالیستی اوباما خطر بروز جنگ جهانی را ایجاد کرده است. وی درمورد آنچه احتمالا روی خواهد داد، بی اطلاع است.






انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن