تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819973700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده گرمسار: تنها راه تحقق شعار سال وفاق ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده گرمسار: تنها راه تحقق شعار سال وفاق ملی است سمنان - ایرنا - نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه الگوی علمی توسط دانشگاهها در بخش مدیریت جامعه گفت: تنها راه تحقق شعار سال ˈوفاق ملیˈ است.


ˈغلامرضا کاتبˈ روز یکشنبه در آیین تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار با تبریک هفته معلم گفت: رسالت معلمی در امتداد رسالت انبیاء و اولیای الهی است.
کاتب با تاکید بر اینکه به رغم رشد 15 درصدی تولید علم در سال گذشته نتوانسته ایم به جایگاه مطلوب برسیم و مشکلات اقتصادی و مدیریتی و ... در کشور داریم متذکر شد: همه این مشکلات در نپذیرفتن مسوولیت توسط افراد است و این جهل در مقابل عقل است و تا زمانی که عقلانیت جامعه تکمیل نشود نمی توانیم به پیشرفت، رشد و بالندگی مورد نظر برسیم.
وی گفت: امروزه رشد علمی برای کشور کفایت نمی کند و منشاء حرکت و رشد علمی دانشمندان، اندیشمندان و عالمان هستند که باید در جهت رشد و شکوفایی آنها قدم برداریم.
نماینده شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد کمیته های همفکری و تشکیل اطاق فکر و نیز برگزاری جلسات هم اندیشی بین اساتید و استفاده از دیدگاه های دیگران تاکید کرد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز با اشاره به جمله ای از حضرت امام (ره) گفت: معلمی شغل انبیاست و این جمله بسیار عمیق و پرمعنا است.
ˈمهدی منصوریˈ گفت: همه انبیاء انسانهای ویژه و خاص بوده اند و با توجه به اینکه فراتر و جلوتر از درک و فهم مردم زمان خود حرکت می کردند از طرف مردم زمانه خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.
وی افزود: در دوران معاصر نیز اساتیدی که در راه علم به مقام شهادت نائل شده اند راه انبیاء را طی کرده اند و استاد شهید مرتضی مطهری نمونه بارز این امر است.
منصوری تصریح کرد: استاد شهید مرتضی مطهری در دوران پربرکت زندگی خود با جریان فکری زمان معاصر که یک روشنفکری غرب مأبانه در کشور مشغول تخریب پایه های باورها و سست کردن اعتقادات مردم بود به جد مبارزه کرد و زمانی که دشمنان به این نتیجه رسیدند که توان مقابله با قلم و فکر این بزرگوار را ندارند طبق روال تاریخ نسبت به حذف ایشان اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: هر چند این حذف به برکت مقام شامخ شهداء هدف آنها را برآورده نکرد و شهادت این مرد بزرگ افکار این بزرگوار را در روح، فکر و جسم جوانان پررنگ تر کرد و باعث شناخت بیشتر این شهید توسط جوانان شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار بر مطالعه عمیق و دقیق آثار استاد شهید مطهری تاکید کرد و افزود: مطالعه این آثار برکات زیادی دارد و سخنان ایشان منبع اتصالی به غیب دارد و همین اتصال رمز ماندگار و داوم و بقاء کلام ایشان است.
در این آیین از استادان مسعود ابوالقاسمی از دانشکده علوم انسانی، اکبر محمدی از دانشکده علوم تربیتی، امیرحسین مینایی از دانشکده کشاوزی، فرزاد گلشن از دانشکده فنی و مهندسی و هادی حق بین نظر پاک از دانشکده دامپزشکی به عنوان استادان نمونه تجلیل شد.ک/1
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن