تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقدان هماهنگی کافی درحوزه های مختلف، از دغدغه های بخش فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فقدان هماهنگی کافی درحوزه های مختلف، از دغدغه های بخش فرهنگی است گرگان - ایرنا - مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر برنامه ریزی انجمن های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیاء گفت: فقدان هماهنگی کافی و در حد انتظار، دغدغه بخش ها و حوزه های مختلف، به خصوص بخش فرهنگی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی اصغر احمدیˈ روز یکشنبه درآیین سی امین یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری در کانون طه شهرستان گرگان، افزود: اگر همه مجموعه ها با هم هماهنگ باشند، بدون شک نتیجه بهتری در کارها رقم خواهد خورد، زیرا پشت کارهای جمعی، یک فکر و یک هدف اساسی نهادینه شده است.
به گفته وی، ستاد آموزش و پرورش و بدنه این وزارتخانه زیر مجموعه کارها و برنامه های فرهنگی کشور است و اقدامات این بخش می تواند اثربخشی و ثمربخشی بهتری داشته باشد، اما امروز در این مجموعه آنچه می کاریم، محصول کمتری درو می کنیم، که این عمل کم، نتیجه عدم هماهنگی ما در کارها است.
وی با بیان اینکه فقدان هماهنگی، نتیجه کار را ضایع می کند، تصریح کرد: وجود رهبری و داشتن برنامه در کار، مهم است که این دو می تواند هماهنگی های لازم را برای بهتر به سرانجام رساندن امور، ایجاد کند.
احمدی در ادامه با اشاره به معضل اعتیاد در جامعه به خصوص در بین قشر جوان، اظهارکرد: اعتیاد ریشه روانی و اجتماعی دارد و متاسفانه ما از ریشه غفلت نموده و تنها به پاک کردن صورت مساله پرداخته ایم که این ریشه در واقع همان عدم هماهنگی بین دستگاه های متولی کاهش و جلوگیری از مصرف مواد مخدر می باشد.
به گفته وی، هر نهاد، کارهائی در ضد اعتیاد انجام داده، اما هماهنگی وجود نداشته است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر هماهنگی بیشتر افزود: گام های هماهنگ، بیشتر و سریعتر، کارها را به هدف می رساند.
احمدی با گرامیداشت یاد استاد مطهری و تبریک روز و هفته معلم گفت: نامگذاری روز معلم، در سالروز شهادت استاد مطهری، یک نام شایسته است، زیرا وی بهترین معلمی است که می توان از او در عرصه تعلیم و تربیت یاد کرد.
آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و شهرستانی گلستان، با حضور مقامات ارشد آموزش و پرورش استان، مشاور وزیر آموزش و پرورش، استاندار گلستان و معلمان نمونه در بخش های مختلف، در کانون فرهنگی تربیتی طه شهرستان گرگان برگزار شد.
7467/601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن