تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806637349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایستی شعار سال در بخش های اقتصادی و فرهنگی به طور کامل اجرایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندارتهران: بایستی شعار سال در بخش های اقتصادی و فرهنگی به طور کامل اجرایی شود شهرری- ایرنا- معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران، گفت: با توجه به وجود پتانسیل بالای شهرستان های استان تهران می بایست شعار سال در بخش های اقتصادی و فرهنگی به طور کامل اجرایی شود.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری بهارستان، ˈنعمت الله ترکیˈ در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: تدوین برنامه 5 ساله در بخش های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی و سایرحوزه های مورد نیاز طبق زمان بندی مدون با در نظرگرفتن اعتبارات می بایست در دستور کار شورای برنامه ریزی شهرستان بهارستان قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم استقرار کامل دستگاه های اجرایی در شهرستان بهارستان، افزود: مدیران کل ادارات ملزم هستند با استفاده از منابع سازمانی در اسرع وقت نسبت به برنامه ریزی و استقرار اداراتی که تاکنون در شهرستان مستقر نشده اند، به منظور دسترسی سریع شهروندان بهارستانی و در راستای خدمات رسانی هر چه مطلوب تر، اقدام کنند.
ترکی در ادامه با اشاره به راهبردهای سیاسی و اجرایی سال 93 خاطرنشان کرد: انضباط مالی، اصلاح نظام مدیریتی، حمایت از بخش خصوصی، توسعه صادرات و تحقق کارآفرینی و اشتغالزایی از مهم ترین برنامه های سال 93 کارگروه برنامه ریزی و اشتغال استان تهران است.
وی در ادامه با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی بر اساس قانون موظف هستند زیرنظر فرماندار در راستای اجرای کار بزرگ هدفمندی یارانه ها در سطح عالی اهتمام ورزند.
در ادامه فرماندار شهرستان بهارستان ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام شده؛ نظم دهی ساختار اداری، هویت بخشی شهرستان در سطح استانی و ملی، قانون گرایی، شناخت نیازها، تشکیل شورای مشورتی سرمایه گذاری برای استفاده از سرمایه گذاران و بخش خصوصی در راستای توسعه شهرستان، برنامه ریزی و تدوین برنامه زمان بندی یکساله فعالیت های ادارات، حمایت از سیاست های دولت و افزایش امید در جامعه را از مهم ترین اقدامات انجام شده پس از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید در شهرستان بهارستان دانست.
ˈسعید ناجیˈ با اشاره به تشکیل مجمع نخبگان در فرمانداری اظهار داشت: مجمع نخبگان بهارستان به منظور ساماندهی امور مربوط به پژوهش، علم و فناوری، شناسایی نخبگان و ساماندهی آنها با مشارکت همه دستگاهها و شهروندان آغاز بکار کرده است و هم اکنون با شناسایی بیش از 300 نفر نخبه در زمینه های مختلف و تلاش جهت استفاده از این ظرفیت موجود، امور پژوهشی و علمی به صورت کارشناسی پی گیری خواهد شد.
وی ادامه داد: هم اندیشی و همکاری نخبگان می تواند در تولید علم و توسعه و پیشرفت شهرستان و به تبع آن کشور تاثیرات بسیار زیادی داشته و مسوولان دستگاه های اجرایی باید با همکاری نخبگان و افراد اندیشمند در جامعه زمینه ارتقای علمی، فرهنگی و اجرایی شهرستان را فراهم آورند.
ناجی تاکید کرد: همدلی و هماهنگی در بین مسوولان ادارات در این شهرستان درسطح بسیارعالی است و همه اعضای شورای اداری شهرستان باید با تمام توان تلاش کنند تا شهروندان از خدمات بهتر و مناسب تری بهره مند شوند.
فرماندار بهارستان در پایان با اشاره به آغاز فعالیت تعاونی و توسعه عمران شهرستان تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی اولین تعاونی توسعه و عمران استان تهران در شهربهارستان به منظور جلب مشارکت عموم مردم در راستای توسعه و عمران شهرستان به مرحله پذیره نویسی رسیده است.
1724/914
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن