تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819697608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده فریدون شهر در مجلس : دولت مانع سوداگری ها و دلالی ها شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده فریدون شهر در مجلس : دولت مانع سوداگری ها و دلالی ها شود تهران- ایرنا- نماینده مردم فریدون شهر در مجلس خواستار کنترل بیشتر بازار توسط دولت در مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه ها شد و گفت: مسوولان در این مرحله از اجرای این قانون مانع سوداگری ها و دلالی ها شوند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی اسفنانی» روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این روزها که قیمت های حامل های انرژی اعلام شده انتظار می رود نظارت ها بر اجرای قانون و کنترل بازار بیشتر شود.
وی افزود: در طول تعطیلات نوروز شاهد نابسامانی دربخش های مختلف بازار و صنوف تولیدی و توزیعی بودیم که می طلبد دولتمردان در آستانه مرحله دوم هدفمندی به جلوگیری از سوداگری ها دلالی ها بپردازند و مانع فشار بر مردم شوند.
نماینده مردم فریدون شهر در مجلس همچنین به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اشاره کرد و گفت: در سال جاری باید منتظر اهتمام دولت و مجلس به موضوع فرهنگ باشیم.
اسفنانی به رویکرد استکباری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نیز واکنش نشان داد و یادآور شد: شاهدیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر خلاف گام های بر آمده از حسن نیت دولت جمهوری اسلامی ایران، اقدام به دسیسه ها و توطئه های جدید با عناوین حقوق بشر می کند.
وی خاطر نشان کرد: تنها راه مبارزه با دسیسه های آمریکا و استکبار تبعیت از رهبرمعظم انقلاب، ایستادگی در برابر استکبار و اعتماد به توان داخلی و خودکفایی در عرصه های اقتصادی وعلمی و سیاسی است.
وی در بخش دیگری از نطق میان دستور خود اظهارداشت: این روزها درحالی آمریکا و برخی اروپایی ها دم از حقوق بشر می زنند که هنوز چند روزی از افتضاح دولت انگلیس در ممانعت از ورود گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل به زندان های این کشور نمی گذرد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور انگلیس که مدعی حقوق بشر است چرا اجازه نمی دهد نهادهای بین المللی از زندان های این کشور بازدید کنند.
اسفنانی ادامه داد: چرا آمریکایی که دم از حقوق بشر می زنند و از اعدام سوداگران مرگ ناراحت هستند به این مهم توجه ندارند که در 32 ایالت این کشور کماکان مجازات اعدام وجود دارد و حتی مقامات دفتر حقوق بشرسازمان ملل از اعدام های زجر آور آمریکایی ها انتفاد کرده اند.
وی یادآور شد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست و به محض فیصله یافتن آن دشمنان با بهانه تراشی های تازه در صدد فشار مضاعف به کشورمان بر می آیند.
نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی به مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: هنوز جوهر توافق اولیه خشک و نهایی نشده است که دشمنان با بهانه حقوق بشر سعی در اعمال تحریم های جدید علیه ایران را دارند.
اسفنانی در ادامه نطق میان دستور خود همچنین از عدم صدور مجوز ورود نماینده پیشنهادی ایران به سازمان ملل انتقاد کرد و این اقدام آمریکا را استکباری عنوان کرد.
وی در ادامه به تشریح مشکلات فریدون شهر، تقسیمات بخش هایی از چادگان و معضلاتی نظیر کم آبی و دغدغه های کشاورزان این منطقه پرداخت.
سیام**7261**1336
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن