تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: توفیق دولت دراجرای برنامه ها، موفقیت نظام را رقم می زند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: توفیق دولت دراجرای برنامه ها، موفقیت نظام را رقم می زند شهرکرد - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از دولت، گفت: توفیق دولت در تحقق برنامه ها، تعالی کشور و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را رقم می زند.


ˈسیدسعید زمانیان دهکردیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با انتقاد از بزرگنمایی برخی مشکلات و علنی سازی اختلافات، تصریح کرد: باید بیان کاستی ها و مشکلات در فضایی آرام و همراه با دلسوزی و ارائه راهکار انجام شود.
وی با تاکید بر پرهیز از اختلاف و شبهه افکنی و تخریب، ادامه داد: اگر انتقادات در فضایی کارشناسی شده بیان شود، پذیرش آنها نیز آسان تر می شود.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بهره گیری دولت از نظرات کارشناسی را مورد تاکید قرارداد و گفت: لازم است برای پیشبرد اهداف و برنامه های اقتصادی از این نظرات استفاده شود.
زمانیان دهکردی همچنین با اشاره به اقدام دولت برای اجرای گام دوم قانون هدفمندی، تصریح کرد: مجلس نیز دولت را در تحقق اهداف این برنامه کمک کرده و با تصویب قوانینی در راستای چابک سازی سیستم اداری و اصلاح قوانین دست و پاگیر به نفع تولید، مسیر دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را هموار کند.
547/558/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن