تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812945135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصرف یکی پس از دیگری نهادهای حکومتی اوکراین بدست جدایی طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تصرف یکی پس از دیگری نهادهای حکومتی اوکراین بدست جدایی طلبان مسکو- ایرنا- تصرف نهادها و ساختمان های حکومتی توسط جدایی طلبان و طرفداران روسیه طی شبانه روز گذشته در استان های لوهانسک و دونتسک واقع در مناطق شرق و جنوب اوکراین ادامه یافت.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، روس های طرفدار فدرالی شدن حکومت اوکراین امروز در شهر لوهانسک مرکز استانی به همین نام، ساختمان مرکز احضار به خدمت سربازی را تحت کنترل خود در آوردند.
برپایه این گزارش، نظامیان مستقر در این مقر ساختمان را ترک کرده و صدها نفر از اوکراینی های روس تبار معترض آن را اشغال کردند.
همچنین در جریان تیراندازی میان نیروهای دولتی از گارد ملی اوکراین و معترضان در این مرکز، یک نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.
هفته گذشته ˈوالری بولوتوفˈ استاندار خودخوانده لوهانسک (مخالف حکومت اوکراین) در این منطقه وضعیت فوق العاده اعلام کرد. وی در جمع معترضان در لوهانسک خواهان پیوستن مردم به شبه نظامیان و انسجام صفوف خود برای مقابله با تهاجم نیروهای حکومتی شده بود.
همچنین خبرگزاری روسی اینترفاکس در گزارشی، از اشغال ساختمان سازمان امنیت اوکراین در استان دونتسک در شرق این کشور توسط طرفداران فدرالی شدن حکومت اوکراین خبر داد.
این واقعه عصر روز شنبه رخ داد و مخالفان حکومت اوکراین ساختمان سازمان امنیت و اداره تحقیقات وابسته به این سازمان را تحت کنترل خود در آوردند.
بر پایه این گزارش، ساختمان سازمان امنیت اوکراین در دونتسک بدون نگهبان بود و مهاجمان مجهز به چوب و چماق و میله های فلزی ساختمان را بدون تیراندازی و درگیری اشغال کرده، پرچم جمهوری خودخوانده دونتسک را به اهتزاز در آوردند.
از اوایل ماه مارس گذشته چندین ساختمان حکومتی در مناطق جنوب و شرق اوکراین تحت کنترل معترضان درآمده است و نیروهای دولتی تاکنون تعدادی از این ساختمان ها را باز پس گرفته اند.
اروپام/2242**۵۱۸**1485** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن