تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820784822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنتی : استاد لطفی یکی ازنمادهای بارز موسیقی فاخر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جنتی : استاد لطفی یکی ازنمادهای بارز موسیقی فاخر است تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : محمدرضا لطفی موسیقیدان فقید کشورمان یکی از نمادهای بارز موسیقی فاخر کشورمان است که درگذشت وی برای همه مردم هنر دوست و جامعه هنری ایران ضایعه ای بزرگ و جبران نشدنی است.


به گزارش ایرنا ، علی جنتی صبح امروز ( یکشنبه ) با حضور در مراسم تشییع پیکر محمدرضا لطفی موسیقیدان و هنرمند کشورمان در تالار وحدت گفت: راز محبوبیت استاد لطفی در باورهای اعتقادی او و ارتباط تنگاتنگش با مردم بود.
وی افزود: لطفی سخن مردم و آنچه در قلب مردم بود را با زخمه تار خود به منصه ظهور می رساند و در طول بیش از چهار دهه ارتباط با مردم آثار فاخری را از خود به یادگار گذاشت و عمر خود را در خدمت مردم و آرمان های انقلاب اسلامی صرف کرد.
جنتی گفت: امروز این جمعیت عظیمی که برای بدرقه استاد محمدرضا لطفی در اینجا جمع شده اند گوشه ای از علاقه و محبت و عشقی است که مردم ایران به این هنرمند دارند.
وی ضمن تاکید بر بی نظیری تار لطفی ادامه داد: لطفی یکی از چهره های ماندگار موسیقی ایران بود و بی شک هنرمندان ما وظیفه دارند راه او را ادامه دهند و ارتباط مردمی را با آحاد ملت ایران حفظ کنند تا به محبوبیتی مثل وی برسند.
وی در پایان علو درجات و غفران رحمت الهی را برای آن مرحوم از خداوند منان خواستار شد و درگذشت وی را به خانواده وی و تمامی جامعه هنری کشورمان تسلیت گفت.
در این مراسم ˈعلی مرادخانیˈ معاون امور هنری، ˈبابک در بیکیˈ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد و جمعی از هنرمندان و هنر دوستان کشورمان نیز حضور داشتند.
فراهنگ **9266**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن