تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815271095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری اهواز امسال نیروی جدیدی جذب نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری اهواز امسال نیروی جدیدی جذب نمی کند اهواز-ایرنا- شهردار اهواز با تاکید بر لزوم پیشگیری از تحمیل نیروهای جدید کارگری به بدنه شهرداری اهواز گفت: شهرداری اهواز امسال نیروی جدیدی جذب نمی کند، زیرا تحمیل نیرو به شهرداری موجب افزایش هزینه ها می شود.


به گزارش یک شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز ˈسید خلف موسوی ˈدر جلسه شورای معاونان شهرداری اهواز با تاکید بر لزوم استفاده از پیمانکاران مجرب و متعهد در شهرداری گفت:شهرداری اهواز مشکل تامین اعتبار برای اجرای پروژه های شهری ندارد و تلاش می شود در سال جاری تمامی درآمدهای پیش بینی شده تحقق یابد.
شهردار اهواز افزود: مهم ترین هدف شهرداری اهواز در سال جاری، طبق فرمایش مقام معظم رهبری،مدیریت جهادی است که باید در کلیه کارها نمود داشته باشد و شروع آن بستن قراردادهای جدید در حوزه خدماتی و عمرانی با پیمانکارن مجرب و متعهد است.
وی با اشاره به این که باید رخوت فصل تابستان و روزهای گرم شکسته و کارها با جدیت پیگیری شود بیان کرد: می توان با همت مضاعف کارها را به صورت ضابطه مند و قانون مند انجام داد و قانون مند کردن کارها با پیشرفت و توسعه منافاتی ندارد.
موسوی با تاکید بر این موضوع که عملیات آسفالت و لکه گیری معابر بسیاری از مناطق باید به صورت مطلوب انجام شود گفت: زمان حفاری ها در درون شهر ها نباید طولانی شود زیرا طولانی شدن زمان حفاری ها موجب نارضایتی مردم می شود که نیاز است اکیپ های آسفالت همیشه به صورت آماده باش فعال باشند.
وی با بیان این که مناطق شهرداری اهواز در آبیاری فضای سبز عملکرد ضعیفی دارند گفت: این مشکل باید هرچه سریع تر رفع شود تا میادین شهر همیشه گل کاری باشد.
شهردار اهواز افزود: یکی از اولویت های شهرداری اهواز اجرای پروژه آب خام است که با توجه به اهمیت فضای سبز لازم است از پیمانکاران کارآزموده جهت آبیاری این بخش استفاده شود تا در این زمینه تحول اساسی در شهر صورت گیرد.
موسوی بر ساماندهی تابلوهای اسامی خیابان ها و تعیین تکلیف اسامی خیابان های بدون نام تاکید کرد و گفت: استراتژی شهرداری اهواز برای نام گذاری خیابان ها و میادین سطح شهر استفاده از اسامی ایمه اطهار (ع)، علما، مجتهدان، شهدا، سرداران شهید و شخصیت های کشوری و اسلامی است. /7161/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن