تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820754710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري با هيئت قايقراني خراسان رضوی همكاري نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی توكلي در گفتگو با مهر:
شهرداري با هيئت قايقراني خراسان رضوی همكاري نمي‌كند
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت قايقراني خراسان رضوي ضمن انتقاد ازعدم همكاري شهرداري مشهد با اين هيئت گفت: يك استخر بسيار بزرگ در كمپ غدير مشهد ساخته شده كه استفاده از اين استخر مي تواند مشكلات ناشي از رفت و آمد هاي قايقرانان استان را مرتفع كند اما با وجود درخواست ما شهرداري حاضر به همكاري با هيئت قايقراني استان نيست.



مجید توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عمر 15 ساله قایق‌های موجد در استان بيان كرد: قایق های 15 ساله و بعضا پوسیده به هیچ عنوان پاسخ گوی نیاز ورزشکارانمان نیست و می طلبد تا دوستان‌مان در اداره کل ورزش تا حد امکان از قایقرانی استان حمایت کنند تا ما بتوانیم با سرعت بیشتری به سمت موفقیت حرکت کنیم. وي افزود: در چند ماه گذشته تعاملان با فدراسیون قایقرانی نیز خیلی خوب شده و عنایت مدیر کل جدید ورزش استان نیز ما را به حل مشکلات قایقرانی امیدوار کرده و در صورت حمایت مسئولان شهری مشهد در واگذاری مکان مورد نیاز قایقرانی می توان در سال جدید برخی از موانع پیشرفت قایقرانی استان را از پیش رو برداشت. رئيس هيئت قايقراني خراسان رضوي اظهار كرد: يكي ديگر از مشكلات ما كمبود فضا براي تمرين است و در صورتي كه مسئولان شهرداري مشهد با ما همكاري كرده و فضاي موجود در كمپ غدير را در اختيار ما بگذارند برخي از مشكلات ناشي از رفت و آمدهاي مان مرتفع خواهد شد. وي افزود: با توجه به اينكه يك استخر بسيار بزرگ در كمپ غدير مشهد وجود دارد اما متاسفانه هيئت با عدم همكاري شهرداري منطقه هفت مواجه شده و وي حاضر نيست اين استخر را حتي براي چند ساعت در اختيار قايقرانان تيم استان كه برخي از آنها ملي  پوش نيز هستند قرار دهد. توكلي اظهار كرد: محبي شهرداري منطقه هفت در توجيه عدم همكاري اش با هيئت قايقراني مي گويد كمپ غدير براي اسكان زائران ساخته شده و اين در حالي است كه بسياري از اوقات سال زائر چنداني در اين كمپ حضور ندارد ضمن اينكه اختصاص يك فضاي محدود براي مدت چند ساعت در هفته به قايقرانان استان، مشكلي براي زائران و ميهمانان علي ابن موسي الرضا بوجود نخواهد آورد.


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن