تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814769118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داغ ترین گوشی‌های موبایل در سال 93/ پیشنهادهایی لوکس برای موبایل دوستان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
داغ ترین گوشی‌های موبایل در سال 93/ پیشنهادهایی لوکس برای موبایل دوستان

داغ ترین گوشی‌های موبایل در سال 93/ پیشنهادهایی لوکس برای موبایل دوستان
با یک پردازنده 2.3 گیگاهرتزی چهار هسته ای و دوربینی با کیفیت 20 مگاپیکسل چطور هستید؟ سونی در آخرین پرچمدار خود با یک صفحه نمایش لمسی 5.2 اینچی فوق پیشرفته با وضوح IPS LCD قصد دارد تا بازار را به تصرف خود در بیاورد. گروه خواندنی های نامه نیوز - کمپانی های تولید فناوری هر سال هزاران مدل تلفن همراه را با قابلیت های جذاب و متفاوت به مخاطبان عرضه می کنند. اما در این میان تنها تعداد انگشت شماری از این محصولات نام خود را به عنوان "گزینه برتر"بر سر زبانها انداخته و مشهور می شوند.

در این گزارش قصد داریم تا بهترین و معتبر ترین تلفن های همراه معرفی شده در چند ماه اخیر را به شما معرفی کنیم. یادتان باشد که در این معرفی قیمت های سرسام آور آنها را مورد توجه قرار ندادیم:

1- سامسونگ galaxy s5
حدود قیمت: دومیلیون و سیصد هزار تومان





 Galaxy S5 با دوربین 16 مگاپیکسلی و پردازنده خارق ابعاده 8 هسته ای یک گوشی واقعا قدرتمند است. یکی از بهترین صفحه نمایش‌هایی که ما تاکنون در گوشی‌های همراه دیده بودیم صفحه نمایش S5 است. سامسونگ بیشترین میزان روشنایی را در این صفحه نمایش به کار گرفته است. این صفحه نمایش توانسته عدد نیتس 698 را به دست بیاورد که مربوط به سطح روشنایی صفحه نمایش در زیر نور مستقیم خورشید است و این عدد باعث می‌شود که گلکسی اس 5 روشنترین صفحه نمایش OLED در بین تمام گوشی‌های هوشمند داشته باشد. علاوه بر این روشنایی بالا،  صفحه نمایش با یک پوشش ضد بازتاب پوشیده شده که با ترکیب این دو، گلکسی اس 5 بهترین خوانایی را در زیر نور خورشید دارد. سامسونگ اعلام کرده که این صفحه نمایش 27 درصد بیشتر از صفحه نمایش‌های هم اندازه که از جنس LCD هستند قدرت دارد. این صفحه نمایش تراکم پیکسلی حدود 432 پیکسل بر اینچ دارد. ترکیب رنگ ها نیز در این صفحه نمایش بسیار زیباست . زوایای دید این صفحه نمایش نیز بسیار عالیست .در تنظیمات صفحه نمایش هم می توانید حالت های مختلف  برای تنظیم رنگ صفحه نمایش داشته باشید.

سامسونگ در هر بار معرفی پرچمداران خود قابلیت های جدیدی را به آنها اضافه میکند اما علاقه ای به تغییر در ساختار و عوض کردن ظاهر گوشی های خود ندارد. ویژگی های جدید این گوشی نظیر برنامه سلامتی، سنسور تشخیص اثر انگشت، ضد آب بودن گوشی، سنسور ضربان قلب، قابلیت ultra power saving و ... و البته رنگ های زیبایی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است می تواند به فروش بالای پنجمین کهکشان سامسونگ کمک کند.

2- سونی xperia z2
حدود قیمت: باید صبر داشته باشید





با یک پردازنده 2.3 گیگاهرتزی چهار هسته ای و دوربینی با کیفیت 20 مگاپیکسل چطور هستید؟ سونی در آخرین پرچمدار خود با یک صفحه نمایش لمسی 5.2 اینچی فوق پیشرفته با وضوح  IPS LCD  قصد دارد تا بازار را به تصرف خود در بیاورد.

روی کاغذ اگر محاسبه کنیم، سونی به لحاظ پردازش از رقیب خود یعنی اس فایو عقب می‌ماند اما وقتی به رقابت صفحه نمایش یا قدرت عکاسی و فیلمبرداری می رسیم ماجرا فرق می کند.قیمت سونی زد2 نباید تفاوت چندانی با رقیب کهکشانی اش داشته باشد اما به هر حال برای بدست آوردن پرچمدار سونی باید صبر داشته باشید. راستی یک برگ برنده جالب برای سونی جدید، ضد آب بودن واقعی آن است. قبلا وقتی در مورد ضد آب بودن یک گوشی صحبت می شد منظور ضد رطوبت آن بود اما این یکی با لقب قواص! در خدمت شماست.

3- اچ تی سی one M8
حدود قیمت: باید صبر داشته باشید





 HTC  همیشه علاقه دارد که کارهایی متفاوت با دیگر کمپانی‌ها انجام دهد به همین دلیل است که در پشت این گوشی از دو دوربین استفاده کرده است، استفاده از دوربین دوم به این علت بوده که در هنگام عکس گرفتن جزئیات بیشتری گرفته شده و بعد از گرفته شدن عکس بتوان با فراغ بال بیشتری به ویرایش آن عکس پرداخت. یکی از کارهای جالب این دوربین این است که شما می‌توانید سوژه‌ای را که قصد فوکوس روی آن را دارید بعد از گرفتن عکس انتخاب کنید، این حالت در این گوشی Ufocus نام دارد که به تازگی استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند به یک ویژگی تبدیل شده است.

 One M8 با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید که تا این لحظه معرفی شده ارائه شده است، این گوشی به سیستم عامل اندروید نسخه 4.4.2 یا همان کیت‌کت مجهز است. اما علاوه بر سیستم عامل به روز شده، رابط کاربری HTC که Sense نام دارد و مانند لباسی زیبا بر تن سیستم عامل اندروید پوشانده شده نیز به روز شده است. در این گوشی از نسخه 6 رابط کاربری Sense استفاده شده است. این نسخه از رابط کاربری نسبت به نسخه‌ قبلی تغییرات زیادی را نداشته است.








1393/2/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن