تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818979998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر و تحولات Windows Phone در آینده نزدیک


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تغییر و تحولات Windows Phone در آینده نزدیک
سیستم عامل مایکروسافت برای پلترفرم گوشی های هوشمند البته تاریخچه ای پور فراز و نشیب دارد و مایکروسافت در رویارویی با سیستم عاملهای رقیب روزهای بد و خوب زیادی داشته است. اما بعد از چندین ناکامی؛ اکنون ویندوز فون ۸ به یکی از سیستم عاملهای محبوب تبدیل می‌شود و مدیر تیم ویندوز فون از تغییر و تحولات آینده این سیستم عامل میگوید.
کد خبر: ۳۹۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶ - 03 May 2014



تغییر و تحولات Windows Phone در آینده نزدیک
سیستم عامل مایکروسافت برای پلترفرم گوشی های هوشمند البته تاریخچه ای پور فراز و نشیب دارد و مایکروسافت در رویارویی با سیستم عاملهای رقیب روزهای بد و خوب زیادی داشته است. اما بعد از چندین ناکامی؛ اکنون ویندوز فون ۸ به یکی از سیستم عاملهای محبوب تبدیل می‌شود و مدیر تیم ویندوز فون از تغییر و تحولات آینده این سیستم عامل میگوید.


به گزارش «تابناک» جو بلفیور مدیر و سرپرست تیم طراحی و توسعه ویندوز فون در مایکروسافت امروز (۳ مه)  بر روی شبکه اجتماعی reddit حاضر شده بود تا پاسخگوی سؤالات کاربران در خصوص ویندوز فون و آینده این سیستم عامل باشد. 


یکی از مهمترین سؤالاتی که بلفیور در خصوص آن به ارائه توضیحاتی پرداخت؛ این بود که آیا سیستم عامل ویندوز فون در آینده نزدیک واجد یک برنامه ذلتی برای مدیریت فایلها و پوشه ها و یا همان File Manager خواهد بود یا خیر؟ 


پاسخ بلفیور در اینباره البته مثبت بود. وی تعدادی تصویر از برنامه آینده File manager برای ویندوز فون به اشتراک گذاشت و توضیح داد که احتمالاً تا پایان ماه جاری این نرم‌افزار به شکل رسمی به ویندوز فون اضافه خواهد شد:







http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369735_221.png

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369734_691.png

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369733_846.png

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369732_813.png

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369731_649.png

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369730_656.png










از این گذشته بخش اعظمی از سؤالات کاربران در خصوص نرم افزارهای آتی برای ویندوز فون بوده است. زیرا از زمان بروز شدن ویندوز فون ۸ به نسخه ۸.۱ هنوز زمان لازم است تا برنامه‌های جدید مطابق با امکانات و ابزار این سیستم عامل تولید شود. البته در این میان برنامه پخش موسیقی ویندوز فون از تحولات خوبی برخوردار شده است و همچنین برخی نرم‌افزارهای جدید همچون نرم‌افزار Twitter نیز در نسخه Beta اضافه شده. همچنین به خوبی شاهد هستیم که در ویندوز فون ۸.۱ برنامه مدیریت تصاویر از نو ساختار بندی شده است.


بلفیور با به اشتراک گذاشتن تصویر دیگری از برنامه مدیر تصاویر در ویندوز فون تشریح کرد که بیشترین بخش مورد استفاده از این ابزار در بین کاربران در چه قسمتهایی بوده است و اینکه مایکروسافت تلاش دارد تا دسترسی به این قسمتها را برای کاربران ساده‌تر و سریع‌تر نماید:



تغییر و تحولات Windows Phone در آینده نزدیک



همچنین وی اشاره کرد که این نرم‌افزار با برخی از نرم افزارهای جانبی همچون Facebook  و Twitter و همچنین OneDrive‌ هماهنگ و یکپارچه خواهد شد و تصاویر ذخیره شده بر روی این سرویس ها و شبکه‌ها همانند سایر تصاویر قابل دسترسی و اعمال تغییرات خواهند بود.


بلفیور همچنین اشاره کرد که نرم افزارهای خود مایکروسافت نیز در حال توسعه و بهبود هستند. برای مثال وی در خصوص نرم‌افزار Skype‌ توضیح داد که هرچند کاربران از عمل‌کرد این نرم‌افزار بعد از امتزاج آن با People hub ناراضی هستند؛ در نسخه ۸.۱ ویندوز فون تغییرات اساسی برای بهبود در عمل‌کرد این ابزار را شاهد خواهیم بود.


روز گذشته مایکروسافت اقدام به انتشار برنامه‌ای تحت عنوان Reading List برای ویندوز فون کرده است که در‌ واقع دروازه ورود این شرکت به طراحی نرم افزارهای گروه Read it Later است. در همین حال همچنین نسخه جدید از نرم افرار Movie Moments این شرکت برای ویندوز فون نیز منتشر شده است که ساخت موزیک ویدئوهای ساده و کوتاه با استفاده از متن و موسیقی را بسیار ساده ساخته است:







http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369740_586.png

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369739_553.png

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369738_768.png

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/2/13/369737_938.png










همچنین بلفیور نکات جالبی را در خصوص منشی مجازی ویندوز فون یعنی Cortana عنوان کرد. این منشی مجازی البته در حال حاضر تنها محدود به ایالات متحده و در نسخه Beta است. بلفیور تشریح کرد که وقتی این منشی مجازی از نسخه Beta خارج شود مایکروسافت نسخه مربوط به UK و چین را نیز به آن اضافه خواهد کرد و به علاوه در مراحل بعدی سایر کشورهای انگلیسی زبان نیز به تدریج به آن اضافه خواهد شد. 


البته بلفیور تشریح کرد که در این میان بزرگترین مشکل هوشمند  ساختن این منشی با استفاده از یک موتور تشخیص بیان منعطف در راستای پوشش طیف وسیعی از کاربران است. البته وی در مورد اینکه کدام موقعیت جغرافیایی برای مایکروسافت در اولویت است؛ توضیح نداد.


نکته دیگری که بلفیور در خصوص این منشی مجازی به آن اشاره کرد در پاسخ به این سؤال بود که آیا این منشی مجازی راه خود را به نسخه های PC ویندوز نیز باز خواهد کرد یا خیر؟ بلفیور اشاره کرد که در این خصوص اطلاعاتی برای اشاره ندارد اما گفت:  Cortana شخصاً علاقه زیادی به کاربران PC دارد! در نتیجه بعید نیست که مایکروسافت اقدام به استفاده از این تکنولوژی در PC و Xbox در آینده نزدیک کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن