تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيلي: دايي تنها گزينه پرسپوليس است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استيلي: دايي تنها گزينه پرسپوليس است
سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد که بدهي فصل پيش اين باشگاه به بازيکنان پرداخت مي‌شود.

حميد استيلي در مورد اينکه گفته مي‌شود مسئولان باشگاه پرسپوليس براي سرمربيگري اين تيم با چند گزينه مذاکره کردند، گفت: اصلاً چنين چيزي صحت ندارد و ما فقط با دايي حرف زديم و به اين شايعات توجه نداريم. علي دايي تنها گزينه ما است.

به گزارش تسنيم، وي در خصوص اسپانسر باشگاه پرسپوليس و اينکه گفته مي‌شود به حساب اين باشگاه پول ريخته شده اظهار داشت: خوشبختانه از طرف اسپانسر به حساب باشگاه پول ريخته شده و براي اولين بار است که پيش از آغاز فصل در حساب باشگاه پرسپوليس پول است.

سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت ليست بازيکنان اين تيم عنوان کرد: در اين مورد همه چيز به عهده کادر و فني و مديرعامل است و آنها بايد تصميم‌گيري کنند.

استيلي در واکنش به صحبت‌هاي اميررضا خادم مبني بر اينکه هيئت مديره پرسپوليس در مورد بدهي‌ها تصميم مي‌گيرد نه اسپانسر، تاکيد کرد: خوشبختانه همين است و مديرعامل با هماهنگي هيئت مديره در مورد هزينه‌ها و بدهي‌ها تصميم مي‌گيرد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا بدهي فصل پيش بازيکنان پرسپوليس پرداخت مي‌شود، گفت: صددرصد اين اتفاق رخ مي‌دهد و خيال بازيکنان از اين بابت راحت باشد که باشگاه بدهي‌ها را پرداخت مي‌کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/13 15:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن