تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش قرارداد مانع همکاري دايي و پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: کاهش قرارداد مانع همکاري دايي و پرسپوليس
علیرضا رحيمي بعد از انتخاب به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفتگو با رسانه ها عنوان کرد که علي دايي قطعاً در اين تيم خواهد ماند.
حتي بعد از صحبتهاي مديرعامل جديد اين تيم باز هم خبرهايي مبني بر قطع همکاري دايي با پرسپوليس به گوش مي رسد.به گزارش آخرین نیوز، در دو گذشته صحبت از حضور برانکو سرمربي سابق تيم ملي ايران در پرسپوليس شنيده مي شود و اينکه قرار است اين مربي جانشين دايي در پرسپوليس شود.همين شايعه کافي بود تا رحيمي امروز در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم به صراحت بگويد که آمدن برانکو به پرسپوليس حقيقت ندارد و وي با علي دايي دست يا علي داده است و قرار است در فصل جديد هم با هم همکاري کنند!



رحيمي تقريبا در اين چند روز چند بار نيز در گفتگو با خبرگزاري ها و روزنامه ها از همکاري پرسپوليس با دايي صحبت کرده است و مشخص نيست چرا ايشان اينقدر اصرار دارند که در هر مصاحبه از ماندن دايي صحبت کنند؟؟حتي در صورت صحت داشتن صحبت هاي مديرعامل پرسپوليس مساله اي که هنوز در مورد آن شفاف سازي نشده است مبلغ قرارداد علي دايي براي فصل جديد است.شايعاتي به گوش مي رسد مبني بر اينکه قرارداد 1٫750 ميلياردي علي دايي به گونه اي است که هر سال مبلغ 500 ميليون به آن اضافه مي شود! هنوز مديرعامل جديد پرسپوليس و همچنين رويانيان مديرعامل سابق که اين قرار داد در زمان وي بسته شده است درباره اين شايعات اظهار نظري نکرده اند.

آيا علي دايي راضي مي شود با مبلغ کم هدايت پرسپوليس را در فصل جديد نيز بر عهده داشته باشد؟ با شناختي که از علي دايي داريم بعيد به نظر مي رسد وي با مبلغ کمتري نسبت به فصل اول حاضر به همکاري با پرسپوليس شود.مبلغ قرار داد کادرفني و بازيکنان پرسپوليس آنقدر عجيب و غريب است که بايد از آقاي رويانيان پرسيد که شما چطور به راحتي حاضر به بستن قرارداد با اين رقم هاي سنگين شديد.بعد از افشاي قرارداد برخي تيم ها وزارت ورزش قصد دارد مبالغ را براي فصل جديد کاهش دهد و سوالي که اينجا مطرح مي شود اين است که آيا علي دايي حاضر مي شود با مبلغ کم در پرسپوليس بماند؟با اينکه رحيمي مدام در مصاحبه هايش از ماندن علي دايي صحبت مي کند ولي خود دايي هنوز هيچ اظهار نظري در مورد پرسپوليس و اتفاقات پيرامون آن انجام نداده است و همين موضوع جدايي قريب الوقوع اين مربي از پرسپوليس را تاييد مي کند.

شايد صحبت هاي مديرعامل و مسئولان پرسپوليس در حمايت از علي دايي به خاطر اين است که مي خواهند بدون جنجال و درگيري به اين همکاري پايان داده و مربي فصل بعد پرسپوليس با آرامش روي نيمکت اين تيم بنشيند.شايعاتي نيز مطرح است در مورد اينکه رحيمي براي ادامه همکاري با دايي شرط گذاشته است مبني بر اينکه دايي مبلغ کمتري بگيرد ، از مصاحبه هاي جنجالي دوري کند و با کميته فني باشگاه نيز تعامل داشته باشد ولي هنوز مشخص نيست اين شايعات تا چه اندازه به واقعيت نزديک است.خبرهايي نيز مبني بر توافق علي دايي براي سرمربيگري تيم ملي آذربايجان به گوش مي رسد.شايد اگر چند روز ديگر صبر کنيم مشخص خواهد شد که اين شايعات تا چه اندازه درست است.ولي آنطور که از شواهد و قرائن پيداست علي دايي در فصل آينده سرمربي پرسپوليس نخواهد بود.



جمعه, 12 ارديبهشت 1393 ساعت 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن