تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین گرامیداشت اردیبهشت تئاترایران 15ماه جاری درگلستان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین گرامیداشت اردیبهشت تئاترایران 15ماه جاری درگلستان برگزار می شود گرگان - ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بااشاره به برگزاری برنامه های اردیبهشت تئاتر ایران در روز 15 ماه جاری در استان،گفت: هر سال در کشور یک هفته با این عنوان در کشور برگزار و در قالب آن از چهره های برجسته هنرهای نمایشی و هنرمندان تقدیر می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈغلامرضا منتظریˈ روز شنبه در گفت وگوی خبری ،اظهار کرد: گلستان عصر 15اردیبهشت ماه با هدف تجلیل و گرامیداشت هنرمندان و پیشکسوتان عرصه تئاتر استان میزبان برنامه های این مناسبت خواهد بود.
به گفته وی، قرار بود که ابتدا در این روز کاروانی از هنرمندان از دبیرستان ایرانشهر گرگان تا تالار فخرالدین اسعد گرگانی نیز به حرکت درآید که با توجه به همزمانی این مناسبت با آیین تشییع پیکر استاد محمدرضا لطفی هنرمند عرصه موسیقی کشور در این شهرستان ، این برنامه برگزار نمی شود.
وی در خصوص برنامه های اردیبهشت تئاتر در گلستان به آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان هنر نمایش استان، تجلیل از خادمان هنرهای نمایشی و تقدیر از چهره های درخشان عرصه نمایش در سال 92استان اشاره کرد.
منتظری اضافه کرد: بهره برداری کامل از تئاتر شهر استان، افتتاح اولین مرکز آفرینش های هنری استان گلستان که با رویکرد هنرهای نمایشی فعالیت می کند در منطقه گرگانجدید شهرستان گرگان از سوی بخش خصوصی از دیگر برنامه های این مناسبت است.
مدیرکل ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: اجرای اتودها و کارهای نمایشی، ویژه برنامه های فرهنگی هنری، برگزاری اولین نمایشگاه و فروشگاه کتاب هنری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در بخش هنرهای تجسمی، نمایشی، موسیقی و نکوداشت مختومقلی فراغی از دیگر برنامه های اردیبهشت تئاتر در استان خواهد بود.
منتظری به لزوم سند جامع تحول فرهنگی استان نیز اشاره کرد و گفت: این سند با محوریت اداره کل ارشاد اسلامی و دستگاه های دیگر طی خرداد ماه به شورای برنامه ریزی استانداری ارائه و به عنوان سند مادر و مرجع در این بخش خواهد بود.
وی در خصوص 10اولویت های فرهنگی اعلام شده به دستگاه های مختلف نیز به بحث نهضت قرآن آموزی، سبک زندگی، مدیریت الگوی مصرف، فرهنگ پوشش با رویکرد حجاب وعفاف، مفاخر و مشاهیر و کارهای تولیدی اشاره کرد.
به گفته وی، این الویت ها در بخش های عمومی بوده و ده محور نیز اختصاصی هر دستگاه می باشد.
در استان گلستان 22 گروه نمایشی با پروانه موقت فعالیت دارند، که از این تعداد 12 گروه پروانه دائمی خود را در گروه های الف، ب و ج دریافت کرده اند.
حدود 900 نفر در عرصه تئاتر و نمایش در سطح استان گلستان فعالیت دارند.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن