تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804542404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس:استقلال اقتصادی نیازمند حمایت از تولیدات داخلی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس:استقلال اقتصادی نیازمند حمایت از تولیدات داخلی است ملایر-ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال اقتصادی نیازمند توجه ویژه به فرهنگ کار و تلاش و حمایت از تولیدات داخلی است.


به گزارش ایرنا ˈاحمد آریایی نژادˈ روز شنبه در بازدید از پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در شهرستان ملایر افزود: نباید به محصولات خارجی گرایش داشته باشیم، بلکه باید افتخار به تولیدات داخلی به یک فرهنگ تبدیل شود و سود و مزد این تولیدات به جیب کارگران ایرانی برود.
وی اظهار داشت: یکی از شعارهای اساسی و مبنایی انقلاب اسلامی ایران، استقلال است و کشوری که کار و تولید نداشته باشد، به طور حتم، ضعیف و وابسته خواهد بود.
وی افزود: فرهنگ کار و تلاش همواره در منش و رفتار علمای دین، پیامبران، ائمه اطهار(ع) و مراجع دین بوده و این امر نشان دهنده این است که مملکتی که می خواهد روی پای خود بایستد، باید تولید در آن رونق پیدا کند.
وی ادامه داد: کارگران قشر عظیمی از تولید کنندگان هستند که عدم تناسب دستمزد با زحمتی که می کشند، یکی از عمده ترین مشکلات آنان است و در راستای بسط عدالت، باید بیشتر روی این حوزه کار شود.
آریایی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین گاهی واسطه ها و دلالان که در انجام کار اصلی تولید هیچ نقشی ندارند، بیش از تولید کننده سود و منفعت می برند و دلسردی، بی عدالتی و تبعیض را در بین کارگران و تولیدکنندگان اصلی به وجود می آورند.
وی بر لزوم کوتاه کردن دست واسطه ها و افزایش توان ارایه مستقیم تولیدات توسط خود تولیدکنندگان به مردم شد و افزود: بازنشستگی، آینده روشن شغلی، حوادث کار، بیمه، کار با دستگاه ها و آلودگی محیط از دیگر مشکلات جامعه کارگری است که نیاز است مزایایی برای بازنشستگی آنها در نظر گرفته شود.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت تصریح کرد: در برخی موارد نیز ارجحیت سود اقتصادی به مسایل اخلاقی و انسانی، موجب می شود برخی کارفرمایان حقوق کارگران را به خوبی رعایت نکنند.
آریایی نژاد در عین حال نقش سازمان فنی و حرفه ای را در ایجاد اشتغال و مهارت آموزی بسیار مطلوب و اثرگذار دانست و گفت: با توجه به این پیشرفت ها، نباید به این نقاط قوت بسنده کرد، بلکه هر سال نقاط ضعف را برطرف کرده و توأم با تحصیل و دانش آموزی، کار و تلاش کنیم.
وی مهارت آموزی را راه اصلی ایجاد اشتغال دانست و افزود: مراکز فنی و حرفه ای، هنرستان ها و مراکز آموزش عالی باید در این زمینه تقویت شوند و این بهترین راه برای رهایی از بیگانگان و وابستگی به خارج است.
وی بر لزوم ارزش گذاری به تولیدات داخلی تاکید کرد و بیان داشت: استفاده از تولیدات خارج برای ما افتخار نیست، ورود این تولیدات به داخل کشور، خیانت به کارگران ایرانی است، در حالیکه بسیاری از تولیدات داخل از کیفیت بالاتری نسبت به تولیدات خارجی برخوردارند.
آریایی نژاد همچنین از تبلیغات محصولات خارجی مبلمان در سطح شهر ابراز گلایه کرد و گفت: شهرستان ملایر که قطب تولید مبل و منبت در کشور است، چرا باید محلی برای تبلیغ محصولات تولیدی دیگر کشورها باشد.
شهرستان ملایر دارای 30 هزارو 600 کارگر بیمه شده و 986 کارگاه مشمول تامین اجتماعی است که از این تعداد، 100 کارگاه در بخش کشاورزی، 100 کارگاه در بخش خدماتی ، 900 کارگاه صنعتی دارای 15 تا 50 کارگر و 15 کارگاه دارای بیش از 50 کارگر در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.
7528/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن