تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820093840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: استقلال اقتصادی کشور با تلاش کارگران رقم می خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: استقلال اقتصادی کشور با تلاش کارگران رقم می خورد ارومیه - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران نبض تپنده اقتصاد کشور هستند و استقلال اقتصادی کشور با اتکا به تلاش پی گیر کارگران رقم می خورد.


یوناتن بت کلیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدون تردید کارگران از عوامل اصلی رشد و شکوفایی اقتصاد کشور هستند و توانسته اند موفقیتهای بزرگی نصیب کشور کنند.
وی اظهار کرد: در شرایط کنونی قشری که توانسته چرخ تولید کشور را به حرکت درآورد و محصولاتی با کیفیت تولید کند، کارگران هستند و به واسطه تلاش آنان است که اقتصاد کشور به سمت ترقی حرکت می کند.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در جنگ اقتصادی دشمن و دورانی که نوک تحریمها، اقتصاد کشور را نشانه گرفته است تنها نیروی کارگر است که با نوع آوری دست به ابتکارات بزرگی زده و نام ایران را در جهان پرآوازه می کند.
وی افزود: ردپای تلاش بی وقفه این قشر را می توان دربخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات و سایر عرصه ها به خوبی مشاهده کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: حمایت از کارگران و تخصیص بیمه کارگری به آنان از جمله اقدامات شایسته ای است که برای رفاه حال کارگران صورت می گیرد.
بت کلیا بر حمایت ویژه از کارگران تاکید کرد و گفت: هراندازه این قشر مورد حمایت قرار بگیرند به همان اندازه تاثیرگذاری آنها بر رشد اقتصاد کشور بیشتر می شود.
وی افزود: امروز هدف بزرگ مقام معظم رهبری و دولت دستیبابی به استقلال اقتصادی است بنابراین استقلال زمانی میسر می شود که کارگران با فکر پویای خود در صنایع و واحدهای تولیدی مختلف به تولید شتاب بیشتری بخشیده و کیفیت آن را افزایش دهند.
وی ادامه داد: ظرفیتهای داخلی به دست کارگران تقویت می شود و مسیر ترقی را طی می کنند بنابراین کارگران از استوانه های بزرگ اقتصاد کشور بوده و بدون تردید نقشه ای جامع برای رشد آن ترسیم می کنند.
بت کلیا اظهار کرد: کشور ما دارای پتانسیلهای بالایی است که این پتانسیلها توسط کارگران بالفعل شده و کشور را به سمت بازارهای جهانی سوق می دهند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه تولید با کیفیت باید در محور کار کارگران قرار گیرد گفت: این امر به مردم اجازه نخواهد داد به سوی کالاهای خارجی گرایش پیدا کرده و با خرید تولیدات خارجی محصول داخلی را فراموش کنند.
نخستین روز ماه مه میلادی برابر با 11 اردیبهشت در تقویم کشور روز جهانی کار و کارگر نام گرفته است.
8135/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن