تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815766242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید و انتشار هفت اثر جدید از آثار آیت الله مظاهری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان
تولید و انتشار هفت اثر جدید از آثار آیت الله مظاهری
اصفهان - خبرگزاری مهر: هفت اثر جدید از آثار مرجع عالیقدر و فقیه اخلاقی حضرت آیت الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» به همّت انتشارات مؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزّهرا«سلام‌الله‌علیها» تولید و منتشر شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، هفت اثر جدید از آثار مرجع عالیقدر و فقیه اخلاقی حضرت آیت الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» به همّت انتشارات مؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزّهرا«سلام‌الله‌علیها» تولید و منتشر شد.  آثار مزبور که در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز عرضه می‌شود، عبارتند از:
 
 کتاب «صبر، کیمیای سعادت انسان»

این کتاب، حاصل بیانات اخلاقی آیت الله العظمی مظاهری با موضوع «صبر» است.ایشان در این مباحث، صبر را به سه قسم کلّیِ «صبر فردی»، «صبر خانوادگی» و «صبر اجتماعی» منقسم کرده‌اند و با این تقسیم‌بندیِ کلان، نقش صبر و استقامت را در تمام شئون زندگی، برای دستیابی عملی به سعادت و رستگاری انسان، به تصویر کشیده‌اند.این کتاب، در قطع رقعی و در 288 صفحه تنظیم شده است.

 کتاب «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان»

در این کتاب که حاصل بیانات اخلاقی، اعتقادی معظّم‌له است، مباحث کلّی معاد، به‌گونه‏اى برگزيده و بیان شده است كه نياز كمترى به مقدّمات پیچیدۀ علمى و توضيحات فنّى فراوان داشته باشد و همچنین اکثر قریب به اتّفاق مطالب، با تکیه بر آیات قرآن کریم و با شواهد قرآنى و روایی بیان شده است. این کتاب، دارای 224 صفحه است و در قطع رقعی تنظیم شده است.

کتاب «پاسخ به پرسش‌های ازدواج و خانواده»

این کتاب، حاصل گردآوری مجموعه‌اي از سؤالات واصله از سوی اقشار مختلف مردم با موضوع ازدواج و خانواده، به محـضر ‌آيت ‌‌الله‌ العظمي ‌‌مظاهري و پاسخ‌هاي معظّم‌‌له است که با رعايت اختصار در پاسخ‌ها و همچنين ارائۀ راهکارهای کاربردی و عملی‌، به مخاطبان گرامی ارائه می‌شود. این کتاب در قطع رقعی و در160 صفحه ارائه شده است.

کتاب «پاسخ به پرسش‌های جوانان»

این کتاب، حاصل گردآوری مجموعه‌اي از سؤالات جوانان و نوجوانان، با تحصیلات و موقعیّت اجتماعی مختلف است که از طریق نامۀ کتبی یا از طریق پایگاه اطّلاع‌رسانی، به‌محـضر آيت ‌‌الله‌ العظمي ‌‌مظاهري ارسال داشته و پاسخ‌هاي کتبی معظّم‌‌له را دریافت نموده‌اند. برخورداري از بياني ساده و روان و نيز رعايت اختصار در پاسخ‌ها و همچنين ارائۀ راهکارهای کاربردی و عملی‌ در پاسخ به سؤالات، از ويژگي‌هاي اثر حاضر است. اين اثر ارزشمند، در 128 صفحه و در قطع رقعي، تنظيم گرديده است.

کتاب «مشق اخلاق(دفتر پنجم)»

مجموعۀ مشق اخلاق، حاوي توصيه‌هاي کوتاه معنوي، برگرفته از آثار و گفتارهاي اخلاقي حضرت آيت الله العظمي مظاهري است. هر دفتر از اين مجموعه، مشتمل بر چهل فراز پندآموز، مزيّن به آيات نوراني قرآن کريم و روايات گهربار اهل‌بيت«سلام‌الله‌عليهم» است و با بياني روان و دل‌نشين، به رشتۀ تحرير درآمده است. دفتر پنجم مجموعۀ مشق اخلاق در قطع خشتی کوچک و در 108 صفحه تنظيم شده است.

 نرم‌افزار «تفسیر اخلاقی سورۀ لقمان»

نرم افزار «تفسير اخلاقي سورۀ مبارکۀ لقمان»، حاوي صوت 31 جلسه از جلسات درس تفسير حضرت آيت‌الله العظمي مظاهري است. طراحي اين نرم‌افزار به‌گونه‌اي است که در  انواع دستگاه‌هاي MP3 قابليّت اجرا و پخش دارد. همچنين صوت جلسات، در قطعات حدوداً ده دقيقه‌اي جداسازي و تنظيم شده است تا شنيدن آن به ويژه در خودرو، با سهولت بيشتري همراه باشد.

نرم‌افزار فقهی «کتاب النّکاح»

نرم افزار «کتاب النّکاح»، شامل صوت و متن کامل 244 جلسه از دروس خارج فقه معظّم‌له است که طي سال‌هاي 1390 تا 1392 در حوزۀ علميۀ اصفهان، در جمع کثيري از فضلاء و اساتيد اين حوزه القاء گرديده و اينک در يک «DVD» به صورت کتابخانۀ ديجيتال و نرم‌افزار چندرسانه‌اي تنظيم و توليد شده است.


آثار مزبور به همراه حدود هفتاد اثر نوشتاری و نرم‌افزاری دیگر از حضرت آيت الله العظمي مظاهري«مدّظلّه‌العالی»، در بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، ارائه می شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهیه این آثار از دهم تا بیستم اردیبهشت 1393 به شبستان مصلای امام خمینی«قدّس‌سرّه»، راهرو 27، غرفه شماره 25 مراجعه یا با شماره تلفن 4463671-0311 (مرکز نشر آثار معظّم‌له) تماس حاصل کنند.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن