تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر آموزش و پرورش زنگ سپاس از معلم را در کرمانشاه نواخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر آموزش و پرورش زنگ سپاس از معلم را در کرمانشاه نواخت کرمانشاه - ایرنا - آیین تجلیل از مقام معلم و نواخته شدن زنگ ˈسپاس معلمˈ روز شنبه با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه استقلال کرمانشاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد دیمه ورˈ ضمن تبریک هفته معلم، ابراز امیدواری کرد که فرهنگ سپاسگزاری از معلمان تنها به این روزها منحصر نشود و فرهنگ قدردانی از آنان در میان همه مسوولان و آحاد جامعه نهادینه شود.
وی گفت: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ است، معلمان می توانند در خط مقدم اصلاحات و توسعه فرهنگی جامعه قرار گیرند و چنانچه این باور در میان مسوولان ما و نیز مردم گستردگی یابد، توسعه کشور مسیری هدفمند رو به جامعه ای آرمانی توام با ارزش های والای اسلامی و انسانی خواهد یافت.
دیمه ور اظهار کرد: تکرم معلم باید به صورت عملی و به دور از شعارزدگی باشد تا از این راهکار بتوانیم بسترهای رشد و بالندگی جامعه را مهیا کنیم.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین وجود 40 هزار شهید در بدنه این وزارت خانه که چهار هزار نفر از آنان را معلمان شهید تشکیل می دهند، دلیلی بر ماهیت ارزش محور و انسانی کار معلمان ایرانی عنوان کرد و در پایان این مناسبت را به یک ملیون معلم ایرانی تبریک گفت.
در ادامه، مسوول آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه، توجه به آموزش ابتدایی را به دلیل اینکه خشت اول توسعه آموزشی و در نهایت توسعه همه جانبه کشور ارزیابی کرد، دارای اهمیت برشمرد.
ˈمحمدجعفر نجفیˈ گفت: امروزه در دنیا مبنای توسعه یافتگی کشورها را براساس معادن و ذخایرشان ارزیابی نمی کنند بلکه منابع انسانی هر جامعه است که دارای نقش تعیین کننده ای است و متولی اصلی تربیت نیروی انسانی نیز دستگاه آموزش و پرورش است و لازم است که نگاهی راهبردی به این بخش داشته باشیم.
در این مراسم دانش آموزان، معلمان، فرماندار کرمانشاه، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش استان حضور داشتند و به چند دانش آموز که در رشته های علمی و مسابقات کشوری موفقیت هایی کشب کرده بودند، لوح و هدایی نیز اعطا شد.
571/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن