تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821194702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهی و مشارکت مردم نقش زیادی در توسعه فضای سبز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همراهی و مشارکت مردم نقش زیادی در توسعه فضای سبز دارد سنندج - ایرنا - مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: همراهی و مشارکت مردمی در توسعه فضای سبز شهری بسیار تعیین کننده است.


آرش اسماعیل نسب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رشد و توسعه فضای سبز و اماکن تفریحی یکی از شاخص های اصلی توسعه شهری است که تحقق آن نیازمند همراهی و تعامل مردمی است.
وی اظهار کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ نگهداری از فضاهای سبز و همت برای توسعه آن از سوی متولیان امر بسیار ضروری است و باید شهرداری را در این زمینه یاری برسانند.
وی با اشاره به عملکرد سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج در سال گذشته اظهار کرد: در جهت احداث، توسعه و ساماندهی فضای سبز، استحصال و توسعه منابع آبی، نظارت بر نگهداری فضای سبز مناطق سه گانه، سم پاشی بهاره درختان معابر و پارک ها، گلکاری پارک ها و میادین در سه نوبت، نگهداری فضای سبز پارک جنگلی و تدوین لایحه حفظ و گسترش فضای سبز اقدامات خوبی صورت گرفته است.
به گفته وی سال گذشته بیش از 25 پروژه احداث و توسعه فضای سبز نظیر احداث فضای سبز پارک های درون محلی شهرک مولوی و 2/19 و 4/19 بهاران به مساحت 8500 متر، ساماندهی و احداث فضای سبز فاز دوم آرامستان تایله به مساحت 2700 متر، احداث فضای سبز پارک لاله به مساحت 7000 متر، احداث فضای سبز تقاطع بلوار پاسداران و جاده ساحلی به مساحت 5500 متر، احداث فضای سبز فاز 2 شهرک سعدی و شهرک زاگرس به مساحت 3000 متر مربع در سطح شهر صورت گرفت.
وی احداث فضای سبز بدنه بلوار پاسداران و ورودی شهرک بعثت و ورودی دانشگاه علوم پزشکی به مساحت 4000 متر، احداث فضای سبز بلوار انتظام و بیمارستان توحید به مساحت 3000 متر، احداث فضای سبز گلدان های پارک مولوی، دور برگردان فرودگاه و میدان گاز به مساحت 11 هزار و 550 متر و احداث فضای سبز پارک شطرنج به مساحت 3000 متر را از دیگر این اقدامات برشمرد.
به گفته وی احداث فضای سبز محوطه شهرک ورمقانی به مساحت 3400 متر مربع، احداث فضای سبز شهرک بعثت به مساحت 2000 متر مربع، احداث پارک و زمین ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر به مساحت 1450 متر، احداث فضای سبز بلوار تامین اجتماعی به مساحت 2000 متر و احداث فضای سبز بدنه بلوار پاسداران به مساحت 1000 متر مربع از دیگر اقدامات این سازمان در توسعه فضای سطح شهر سنندج است.
وی اعلام کرد: سال گذشته با واگذری پارک جنگلی آبیدر به این سازمان اقدامات خوبی در جهت پاکسازی، رفع معایب روشنایی رفع مشکلات سینمای روباز آبیدر و راه اندازی آن برای تعطیلات نوروز و خط کشی معابر آن صورت گرفت.
اسماعیل نسب از برنامه ریزی لازم برای توسعه فضای سبز سطح شهر سنندج خبر داد و اظهار امیدواری کرد بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با احداث فضای سبز و توسعه آن بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را در سالجاری را فراهم نماییم.ک/2
533/7354
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن