تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار تهران: طرح نسیم بهشت در مدارس اجرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون شهردار تهران: طرح نسیم بهشت در مدارس اجرایی می شود تهران بزرگ - ایرنا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: طرح تربیتی «نسیم بهشت» با همکاری سراهای محله و مساجد در مدارس تهران اجرایی می شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین امرودی در هشتمین گردهمایی و کارگاه آموزشی طرح «نسیم بهشت» که 11 اردیبهشت با حضور مدیر کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد، افزود: این طرح با هدف افزایش بینش مذهبی و ارتقای معنویت در جامعه از اول تابستان با رویکردهای جدید فرهنگی و مدیریت شهری در مدارس منتخب مناطق 22 گانه اجرا می شود.
وی گفت: برای گسترش کمی و کیفی این طرح و بهره مندی مناسب از اثرات آموزشی و تربیتی طرح نسیم بهشت علاوه بر مترو، بوستان ها، پایانه های مسافر بری در مدارس نیز اجرایی می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به بیانات مقام معظم ولایت که مدارس باید نقش تربیتی در محله به عهده داشته باشند ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای مدیران و مسئولان یک فرض است و باید همواره راهکاری های اجرای آنها در مسیر همکاری و هم افزایی اتخاذ و جامعه را از منافع و اثرات مثبت آن بهره مند کنیم.
امرودی گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش از تابستان سال جاری روحانیون با حضور در مدارس فاز جدیدی از طرح نسیم بهشت را اجرایی می کنند.
وی ادامه داد: روحانیون مسلط به امور مذهبی، تربیتی، روانشناسی کودک و نوجوانان همچنین آشنا به مسایل اجتماعی و رویکردهای جدید فرهنگی شهرداری تهران به مدارس منتخب در مناطق 22گانه اعزام و طی کار گروهی با مدیران مدارس، مساجد، سراهای محله و سایر نهادهای مردمی نظیر بسیج نسبت به تحقق اهداف تعیین شده اقدام خواهند کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: مجموعه آموزشی، تفریحی، مهارتی و تربیتی کودکان و نوجوانان در محله شکل می گیرد و تمام نیازهای اعضای خانواده در هر سنی باید در تعامل مثبت و دو طرفه با نهادهای مردمی و اجتماعی رفع شود.
امرودی گفت: چشم انداز فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ساختن شهری است که شهروندان آن در کنار هم با نشاط در محیطی اسلامی، انقلابی و ایرانی با آرامش زندگی کنند.
همچنین در این مراسم «اسفندیار چهاربند» مدیرکل آموزش و پرورش تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری وزارت آموزش و پرورش با شهرداری تهران در اجرای طرح نسیم بهشت گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نظام تربیتی رسمی و عمومی به نمایندگی مدارس را تنها بخشی از جریان تربیتی معرفی کرده است که با بهره گیری از امکانات حاکمیت به ارایه خدمات می پردازد.
وی تصریح کرد: بدیهی است که نهادهای مدنی و اجتماعی، خانواده و رسانه ها بازوی دیگر نظام تربیتی هستند و حرکت موازی آنها با یکدیگر هدف والای تکوین مستمر هویت دانش آموزان را محقق می سازد.
چهاربند ادامه داد: شهرداری تهران یکی از موثرترین نهادهای اجتماعی برای اجرای طرح های تربیتی است.
مدیرکل آموزش و پرورش تهران با استناد به نتایج تحقیق های انجام شده گفت: متاسفانه فضای مجازی و ماهواره گوی سبقت را از ارکان های تربیتی ربوده اند و نقش اساسی را در همگرایی فرهنگی افراد جامعه بازی می کنند و این اصلا ثمرات قابل قبولی ندارد.
هشتمین گردهمایی و کارگاه آموزشی طرح نسیم بهشت به همت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
تهرام/1392/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن