تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

˝طبقه حساس˝ به ˝معراجی ها˝ نزدیک شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ˝طبقه حساس˝ به ˝معراجی ها˝ نزدیک شد خبرگزاری پانا: فیلم سینمایی ˝طبقه حساس˝ با فروش نزدیک به چهار میلیاردو هشتصد میلیون تومان به فیلم ˝ معراجی ها˝ که پس از 65 روز ، پنج میلیاردو دویست میلیون تومان فوش داشته نزدیک شد.
۱۳۹۳ جمعه ۱۲ ارديبهشت ساعت 13:46



به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ سینمای ایران در اکران نخست نوروزی در مجموع 13 میلیارد فروش داشته است که از این بین فیلم های " طبقه حساس " و " معراجی ها " درصدر فروش اکران نوروزی قرار گرفته اند. بر اساس این گزارش "چ"  پس از 48 روز نمایش در 60 سینمای کشور به مرز 2 میلیارد تومان رسید که فروش این فیلم در تهران یک میلیارد و 80 میلیون تومان و در شهرستان 820 میلیون تومان بوده است. همچنین فروش معراجی‌ها پس از 65 روز و در اختیاز داشتن 60 سینما در کل کشور از مرز 5 میلیارد تومان گذشت به طوری که در تهران 2 میلیارد و 40 میلیون و در شهرستان‌ها 3 میلیارد و 160 میلیون تومان و در مجموع 5 میلیارد و 200 میلیون تومان فروش داشت. بر اساس این گزارش؛ اکران دو فیلم «معراجی‌ها» و «چ»‌ به احتمال فراوان تا تاریخ 24 اردیبهشت ماه  ادامه خواهد داشت. همچنین «طبقه حساس» با در اختیار داشتن 95 سالن در کشور توانست تا پایان روز پنچشنبه 12 اردیبهشت در تهران 2میلیارد و 700 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 2 میلیارد و 100 میلیون تومان و در مجموع 4 میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشت. همچنین «زندگی جای دیگری است»‌ نیز با  توجه به در اختیار داشتن 18 سالن در تهران و 2 سالن در مشهد 200 میلیون تومان فروش کرده است و از هفته آینده نیز در شهرستان‌ها اکران خواهد شد..











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن