تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814707539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افق روشن در تنيس کشور از نتايج همکاري فدراسيون تنيس با آموزش و پروش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۴ب.ظ)
افق روشن در تنيس کشور از نتايج همکاري فدراسيون تنيس با آموزش و پروش رييس فدراسيون تنيس کشور در اروميه گفت: آغاز همکاري با آموزش و پرورش نقطه عطفي براي تقويت زيرساختهاي نرم افزاري تنيس کشور در رده هاي سني پايه است.



مجيد شايسته در مجمع انتخاباتي هيات تنيس آذربايجان غربي اظهار داشت: تشکيل انجمن تنيس آموزش و پرورش و ورود اين رشته طي دو سال گذشته به مدارس مقطع ابتدايي موفقيت بزرگي محسوب مي شود و شاهد کشف و شناسايي ورزشکاران مستعد و نخبه اين رشته در رده هاي سني زير 10 سال شده ايم.
وي افزود: در کنار اجراي طرح آموزش تنيس مدارس براي دانش آموزان زير 10 سال، اقدام به آموزش معلمان ورزش مدارس نيز کرده ايم و با ارائه امکانات رايگان از قبيل تنيس، راکت و ست تنيس سعي در نهادينه سازي اين رشته در مدارس کشور داريم.
شايسته افزود: راه رسيدن به نتيجه مطلوب در هر رشته ورزشي تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه هاست چرا که در مراکز آموزشي و علمي امکانات سخت افزاري و نرم افزاري لازم براي جذب و شناسايي ورزشکاران به راحتي وجود دارد.
وي ادامه داد: تعامل با بخش خصوصي و عدم اتکا به اعتبارات محدود دولتي نيز يکي ديگر از راه هاي توسعه ورزش کشور است .
وي از برگزاري مسابقات بين المللي فيوچرز به ميزباني کيش خبر داد و افزود: آروي شاندور از مجارستان به عنوان سرداور و اميرحسين موسوي، مسيح صلاح، سينا ابراهيميان، امين مهدويان و مهدي ملک زاده نيز به عنوان داور در اين تورنمت سه هفته اي قضاوت مي کنند.
وي گفت: هفته چهارم تا ششم اين رقابتها به ميزباني فدراسيون تنيس کشورمان و با همکاري موسسه فرهنگي ورزشي آپت در جزيره کيش در حال برگزاري است.
وي ادامه داد: بسيار خوشحاليم که اعلام کنيم تنيس از سال 1292 در ايران آغاز شده است که به همين مناسبت جشن يکصد سالگي تنيس کشورمان طي مراسمي برگزار مي شود.
مدير کل ورزش و جوانان آذربايجان غربي نيز در اين جلسه گفت: به دليل موقعيت خاص جغرافيايي آذربايجان غربي و انعقاد پروتکل هاي متعدد با کشورهاي همجوار بستر مناسبي براي ميزباني و برگزاري مسابقات بين المللي است.
علي خليلي ادامه داد: تعامل خوب فدراسيون هاي ورزشي با هيات هاي استان مي تواند بستر مناسبي براي برگزاري هر چه مطلوب مسابقات بين المللي فراهم کرده و زمينه هاي توسعه رشته هاي مختلف ورزشي کشور را ايجاد مي کند.
وي گفت: با توجه به امکانات موجود آمادگي ميزباني مسابقات آسيايي و بين المللي را در اين شهر داريم.
خليلي گفت: هيات تنيس استان فعاليت خوبي در راستاي تشکيل هياتهاي شهرستاني و جذب و تربيت ورزشکاران دختر و پسر نونهال و نوجوان دارد و در اين راستا طي دو سال گذشته 9 ملي پوش به جامعه ورزش کشور تقديم کرده است.


در اين جلسه بهمن شکاري با اخذ اکثريت کامل آرا به مدت چهار سال ديگر در سمت رئيس هيئت تنيس استان باقي ماند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن