تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان پلدختر با مشکل کمبود کمباین مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرستان پلدختر با مشکل کمبود کمباین مواجه است خرم آباد - ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی پلدختر گفت : کار برداشت گندم لرستان همه ساله در اواخر اردیبهشت از پلدختر آغاز می شود به همین منظور این شهرستان با مشکل کمبود کمباین مواجه است.


ˈعلی خادمیˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشاورزان شهرستان پلدختر از هم اکنون نگران تهیه کمباین برای برداشت محصول خود هستند و کمبود سیلوهای ذخیره گندم هم کشاورزان و هم متولیان امر را نگران کرده است..
وی تصریح کرد: برای برداشت محصول گندم و جو شهرستان پلدختر که یک ماه طول می کشد به 50 دستگاه کمباین نیاز است این در حالی است که این شهرستان دارای یک دستگاه کمباین است.
ˈخادمیˈ افزود: کمباین ها قبل ورود به شهرستان پلدختر باید کالیبره شوند و در هنگام برداشت هم اگر میزان ضایعات و شکستگی ناشی از فعالیت آنها از حد مجاز بیشتر باشد تیم هایی کار نظارت و مراقبت را انجام می دهند.
مدیر جهاد کشاورزی پلدختر گفت: نرخ کرایه هرساعت کمباین در سال های گذشته به دلیل نداشتن نرخ مصوب در این شهرستان به یک معضل تبدیل شده که مشخص شدن آن توسط کمیسیون نرخ گذاری خواسته کشاورزان منطقه است.
وی از برداشت محصول کلزا در شهرستان پلدختر خبرداد و گفت: پیش بینی می شود امسال برداشت و خرید گندم در شهرستان 20 هزار تن باشد.
ˈخادمیˈ افزود: جهاد کشاورزی پلدختر در مرحله داشت در سطح 120 هکتار مبارزه به سن مادر و همچنین 22 هکتار مبارزه با علفهای هرز و 12 هکتار مبارزه با زنگ زرد به صورت کانون کوبی در مناطق آفت زده انجام شده است.
مدیر جهاد کشاورزی پلدختر از فعال شدن چهار اکیپ ریزش و ضایعات محصولات کشاورزی و بررسی کمباین ها در این شهرستان خبر داد و گفت: این اکیپ ها در بحث ریزش ضایعات و برداشت نظارت دارند.
7272/630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن