تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل کمبود آب شرب مصرفی شهر بروجرد در دوره زمانی بلندمدت جدی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکل کمبود آب شرب مصرفی شهر بروجرد در دوره زمانی بلندمدت جدی است بروجرد - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: مشکل کمبود آب شرب مصرفی در شهر بروجرد برای دوره زمانی بلند مدت با توجه به خشکسالی های اخیر جدی و نیازمند توجه ویژه و کارشناسی مسوولان است.


به گزارش ایرنا، ˈمنوچهرفراقیˈ روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی بروجرد، افزود: برای رفع این مشکل ، احداث یک سد مخزنی در حوزه شهرستان بروجرد ضروری است چراکه درغیراینصورت تامین آب شرب این شهرستان تا پنج سال آینده بسیار مشکل خواهد شد.
وی افزود: هم اکنون بحران کم آبی حدود 40 روستای شهرستان بروجرد فراگرفته و این درحالی است که این روستاها در فصل تابستان و زمستان با کمبود آب مواجه هستند.
وی تاکید کرد: عملیات احداث دو سد آبسرده وشهید بروجردی با 28 و سه درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری با مشکل مواجه شده است و این درحالی است که با بهره برداری از این دو سد، آب شرب شهر و روستاهای شمالی بروجرد به خوبی تامین و مشکل به صورت کلی رفع خواهد شد.
وی گفت: بهره برداری از سد آبسرده موجب تامین 22 درصد آب شرب مصرفی موردنیاز شهر بروجرد می شود که باید با برنامه ریزی اصولی و اتخاذ تدابیر کارشناسی و مدیریتی، شرایط برای بهره برداری ازاین طرح عمرانی را فراهم کنیم.
وی متوسط بارش باران در سال زراعی گذشته را 455 میلی متر عنوان کرد و گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر حدود 40 روستای شهرستان بروجرد در فصل بارش نیز با کمبود آب مواجه هستند و آب مورد نیاز و مصرفی این روستاهها از طریق تانکر سیار تامین می شود.
شورای برنامه ریزی شهرستان بروجرد به منظور بررسی طرحها و برنامه های اجرایی و پیگیری روند اجرای برخی پروژه های عمرانی از جمله مسکن مهر، وضعیت بهداشت و درمان، محورهای ارتباطی بروجرد، جاده کمربندی، دانشکده پزشکی و پرستاری با حضور استاندار لرستان برگزار شد.
/634/1625
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن