تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814740560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقیده ثابت شهدا را به عزت رساند/ لزوم انتقال فرهنگ ولایت مداری به نسل چهارمی ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام نظری:
عقیده ثابت شهدا را به عزت رساند/ لزوم انتقال فرهنگ ولایت مداری به نسل چهارمی ها
نکا - خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: شهدا با پذیرفتن منطق امامت و ولایتمداری به اوج عزت و اقتدار رسیدند.



به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مختار نظری شامگاه چهارشنبه در مراسم یادمان سردار شهید عزیزالله لازری در سالن امیرالمومنین نکا اظهار داشت: شهدا نمونه بارزی از اوج زهد و قدرت بودندکه با یک عقیده و منطق به زندگیشان پایان بخشیدند.

وی ثمره  دارا بودن منطق ثابت را عزت ، مردم داری ، ولایتمداری و عمل به عهد و پیمان دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اقتدار ملت ایران در تمامی عرصه ها تصریح کرد: امروز کشور ما با دارا بودن اعتقاد ملی و منطق ثابت توانسته عزت و اقتدار کسب نموده و به پشتوانه این ویژگی ها توانسته در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و میدان های بزرگی را فتح نماید.

نظری توسعه و پیشرفت در افتخار ملت ایران را در گرو الگو برداری از آرمان های امام راحل و شهدا برشمرد.

وی با بیان اینکه امروز مرز درگیری ما با استکبار جهانی تنها مختص به مرزهای جمهوری اسلامی نیست ،اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران در این برهه زمانی منطقه جهانی را درنوردید و با تداعی این شرایط در سوریه ، لبنان و فلسطین همچنان همانند سابق در دفاع از ارزش های دین اسلام و حفظ جان و خاک با دشمنان درگیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بیان کرد: امروز 200 هزار شیعه دوازده امامی حدود 3سال در محاصره تکفیری ها قرار دارند لذا به برکت تشکیل بسیج هنوز تکفیری ها نتوانستند ذره ای از خاک مناطق محاصره شده را تصاحب کنند.

نظری با اشاره به اینکه بخش اعظمی از خاک ایران در برهه های زمانی توسط دشمنان تصرف شده است ، افزود: در 200 سال گذشته مساحت ایران  سه برابر مساحت فعلی بود اما هم اکنون به یک میلیون و  700 هزار رسیده و این آمار نشان از اینکه بخش قابل توجهی از خاک ایران توسط دشمن تصرف شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: در طی هشت سال جنگ تحمیلی تمامی کشورها در شکسته شدن عظمت و اقتدار مردم ایران بسیج شدند اما با منطق و اعتقاد به ولایت این عملکردشان برعکس و به خودشان بازگشت.

وی متذکر شد: ولایتمداری ، عفاف و حجاب از جمله فروانترین واژه هایی که در وصایای شهدا به صورت مکرر به چشم می خورد و جامعه کنونی نیازمند انتقال این اوامر به نسل سومی و چهارمی است.

گفتنی است سردار شهید عزیزالله لازری جانشین گردان توپخانه لشگر 25 کربلا در هفتم اردیبهشت66 در منطقه بانه در عملیات کربلای 10به درجه رفیع شهادت نائل آمد


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن