تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821110633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق اقتصاد و کاهش تورم برنامه اصولی دولت در سال جاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار چهارمحال وبختیاری: رونق اقتصاد و کاهش تورم برنامه اصولی دولت در سال جاری است شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال وبختیاری رونق اقتصادی کشور و کاهش میزان تورم را از برنامه های مهم دولت در سال جاری در بخش اقتصادی عنوان کرد.


به گزارش ایرنا، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ شامگاه چهارشنبه همزمان با روز جهانی کارگر در دیدار با برخی از مدیران و کارگران شرکت های تولیدی شهرستان بروجن، با تبریک این روز به فعالان عرصه تولید و سازندگی کشور، گفت:رشد علمی کشور در میان دیگر کشور ها مطلوب است، ولی این علم باید در اقتصاد کاربردی شود.
وی با بیان سیاست اصولی دولت در کاهش تصدی گری و افزایش نقش نظارتی و سیاستگذاری، اضافه کرد:ثبات قوانین و برنامه ریزی دقیق پویایی بخش صنعت را به دنبال دارد و اقتصاد را از سیاست زدگی دور می کند.
نماینده عالی دولت در چهارمحال وبختیاری همچنین با تقدیر از همکاری مردم با دولت در اجرای گام نخست فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، حمایت از بخش تولید و افزایش توان کارگران و فعالان بخش اقتصادی را از محورهای اجرای گام دوم این قانون بیان کرد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد:در چهارمحال وبختیاری نیز صاحبان صنایع موفق باید تجارب خود را به دیگر واحدهای صنعتی انتقال دهند تا دستیابی به اهداف توسعه آسان شود.
وی همچنین با اعلام خبر معرفی 80 طرح تولیدی و اقتصادی جدید در استان برای بررسی توجیه اقتصادی به بانک ها، افزود:این طرح ها پس از تایید برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی معرفی شود.
مرکز شهرستان بروجن در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری قرار دارد.
7363/547/ 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن