تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818954309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت تسهيلات اشتغال به 390 خانواده تحت حمايت در ساوه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۳ب.ظ)
پرداخت تسهيلات اشتغال به 390 خانواده تحت حمايت در ساوه به همت کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساوه ، 390 خانواده تحت حمايت تسهيلات اشتغال دريافت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد محمودي با بيان اين که هدايت خانواده هاي زير پوشش به عنوان يک عنصر مولد و خودکفا يکي از مهمترين رويکردهاي اين نهاد است گفت : اين تسهيلات اشتغال از 20 ميليون ريال تا سقف 100 ميليون ريال در اختيار خانواده هاي مددجوي واجد شرايط قرار گرفت.
وي افزود: اين تسهيلات براي طرح هاي خودکفايي در زمينه هاي صنفي، صنعتي، قاليبافي، دامپروري و کشاورزي به متقاضيان واگذار شد.
محمودي، پرداخت يک هزار و 102 فقره وام کارگشايي از محل امداد و تسهيلات بانکي، پرداخت 18 کمک خريد مسکن 60 ميليون ريالي بصورت بلاعوض، 151 فقره کمک هزينه ازدواج و 70 مورد هديه ازدواج را از ديگر فعاليت هاي اين نهاد در سال گذشته عنوان کرد.
وي در پايان گفت : کميته امداد در طول فعاليت خود توانسته از بسياري آسيب ها، ناهنجاري ها و مشکلات اجتماعي ناشي از فقر در جامعه جلوگيري کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن