تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصابات جديد در گمرگ ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۴ب.ظ)
انتصابات جديد در گمرگ ايران علي طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي در حكمي رسول كوهستاني پزوه را به عنوان نماينده خود در كميسيون رسيدگي به اختلافات گمركي منصوب كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در حكمي جداگانه، نماينده وزير امور اقتصادي و دارايي در كمسيون رسيدگي به اختلافات گمركي، مدير كل گمركات استان البرز، مدير كل گمركات استان گلستان، مدير گمرك پرويز خان، رييس گمرك شلمچه، معاون اداري و مالي حوزه نظارت گمركات استان خوزستان ومعاون اداري و مالي گمرك منطقه ويژه انرژي پارس منصوب شدند.
بر اساس اين حكم، علي طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي در حكمي رسول كوهستاني پزوه را به عنوان نماينده خود در كمسيون رسيد گي به اختلافات گمركي منصوب كرد.
همچنين مسعود كرباسيان معاون وزير و رييس كل گمرك جمهوري اسلامي ايران در احكامي، حسين سالاري رابه سمت مدير كل گمركات استان البرز و علي اكبر شاماني را به سمت مدير كل گمركات استان گلستان منصوب كرد.
بنابر اين گزارش، پيش از اين انتصاب، حسين سالاري مدير كل گمرك قزوين و علي اكبر شاماني مدير كل گمركات استان سمنان بوده است.
همچنين، سيد جواد باقري معاون توسعه مديريت و منابع گمرك جمهوري اسلامي ايران هم در احكامي جداگانه، مراد محمدي را به سمت مدير گمرك پرويز خان، محمد زمان جعفري را به سمت معاون اداري ومالي حوزه نظارت گمركات استان خوزستان، امير عباس حميدي را به عنوان معاون اداري و مالي گمرك منطقه ويژه انرژي پارس و قوام محمودي را به سمت رييس گمرك شلمچه منصوب كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن