تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820880643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیرآذربایجان: دیدار الهام علی اف از ایران صفحه جدیدی درمناسبات دوجانبه گشوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفیرآذربایجان: دیدار الهام علی اف از ایران صفحه جدیدی درمناسبات دوجانبه گشوده است اردبیل - ایرنا- سفیر جمهوری آذربایجان در ایران گفت: با سفر الهام علی اف رییس جمهوری این کشوربه ایران و مذاکرات مهم با حجه الاسلام روحانی صفحه جدیدی در مناسبات دو کشور گشوده شده است.


جوانشیر آخوند اف روز دوشنبه در حاشیه سفر به شهرستان خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سفر فرصت های جدیدی برای گسترش مناسبات دو کشور فراهم کرده و مقام های دو کشور باید از این فرصت بهترین استفاده را کنند.
وی سفر خود به استان اردبیل و دیگر استان های ایران که در روزهای آینده انجام خواهد گرفت را از دستاوردهای سفر الهام علی اف به تهران ذکر کرد و گفت: هدف
از این سفرها بازدید از طرح ها وپروژه های اقتصادی مناطق مختلف وجلب نظر سرمایه گذاران آذری برای فعالیت های مشترک با همکاران ایرانیشان است .
وی اظهار کرد: انجام این سفرهای دوجانبه به نفع مردم دوکشور دوست وهمسایه ایران وآذربایجان بوده ودر آینده شاهد افزایش روابط همه جانبه تهران و باکو خواهیم بود. آخوند اف گفت : من وظیفه دارم وضعیت پروژه های اقتصادی استان اردبیل ودیگر مناطق ایران راجمع بندی وبه اطلاع مصطفی اف وزیر اقتصاد جمهوری اذربایجان ونیز صاحبان سرمایه رسانده و آنها را برای همکاری های دوجانبه ترغیب کنم .
سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در سفر خود به خلخال پس از بازدید از طرح های اقتصادی گفت که تا دوماه دیگر به همراه سرمایه گذارانی از کشورش باردیگر به این شهرستان سفر خواهد کرد.
در جریان این سفر ˈمهدی احمدی ˈ فرماندار خلخال نیز با ابراز خرسندی از سفر آخونداف به این شهرستان بر همکاری با سرمایه گذاران آذری در بخش طرح های اقتصادی این شهرستان قول مساعد داد.
سفیر آذربایجان در جریان این سفر از پروژه نیمه تمام کارخانه سیمان و واحد تولیدی خوراک دام خلخال بازدید کرد.این مقام آذری در جریان سفر به استان اردبیل علاقمندی خود را برای سرمایه گذاری آذری ها در پروژه های اقتصادی این استان اعلام کرد.
آخونداف روز در رجیان سفر دو روزه خود به استان اردبیل با استاندار و دیگر مقام های استان اردبیل دیدار و گفت و گو کرد.
7119/530
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن