تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813109385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از کریدور شمال - جنوب با پیشرفت های بندر امیرآباد مهیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آستراخان : استفاده از کریدور شمال - جنوب با پیشرفت های بندر امیرآباد مهیا شد ساری - ایرنا - استاندار آستراخان روسیه با رضایت بخش توصیف کردن طرح های توسعه ای بنادر حاشیه دریای خزر ، گفت : پیشرفت هایی که در این زمینه در بندر امیرآباد بهشهر رخ داده ، استفاده از کریدور شمال - جنوب را مهیا کرده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ الکساندر ژیکلین ˈ روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد بهشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : با پیشرفت بندر امیرآباد و ظرفیت های جدیدی که ایجاد شده ، حمل و نقل کالاهای روسی از طریق دریای خزر به استان مازندران و سپس به کشورهای حوزه خلیج فارس آسان می شود.
وی فعال شدن اسکله ˈ رورو ˈ در بندر امیرآباد را یکی از زیرساخت های مهم برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی دانست و گفت : با هماهنگی دولت ایران و روسیه موضوع قرنطینه در بنادر استراخان و مازندران به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
استاندار آستراخان با اشاره به اینکه روسیه به واردات محصولات لبنی و مرکبات استان مازندران نیاز دارد ، اظهار داشت : اجرای برنامه های توسعه ای روابط اقتصادی و سیاسی ایران و روسیه موجب رونق بازرگانی بین این دو کشور نیز می شود.
وی به اهمیت راه اندازی طرح مشترک سیلو با ظرفیت 78 هزار تن در بندر امیرآباد اشاره کرد و افزود : روسیه در این طرح با تمام امکانات و دستورالعمل های اجرایی لازم همکاری دارد.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران هم به خبرنگاران گفت : پروتکل های همکاری امضا شده در سفر استاندار و هیات اقتصادی آستراخان به مازندران تشریفاتی نخواهد بود.
ˈ علی احسانی ˈ با بیان اینکه بازدید های هیات دولتی استراخان از واحدهای تولیدی و صنعتی و ظرفیت های گردشگری استان مازندران منجر به توسعه روابط اقتصاد خواهد شد افزود : امروز توسعه اقتصادی و رقابت سالم تجاری بین کشور ایران و روسیه عامل پیشرفت منطقه خواهد بود.
مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر نیز گفت : ظرفیت نهایی بندر امیرآباد 18 میلیون تن است که با به پایان رسیدن طرح های اسکله ای ، این بندر به یکی از بنادر بزرگ حاشیه دریای خزر تبدیل خواهد شد.
ˈ علی نعمیمی ˈ ظرفیت کنونی بارگیری و تخلیه کالا در بندر امیرآباد را پنج میلیون تن اعلام کرد و افزود : چهار اسکله بارگیری و تخلیه با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد در بندر امیرآباد در حال ساخت است.
وی گفت : با بهره برداری از اسکله رورو ، انتقال و حمل و نقل کالا به صورت کانتینری از کشتی ها به واگن های قطار قابل انجام است و کالاهای صادراتی روسیه از این طریق می تواند به کشور های بازار هدف منتقل شود.
هیات اقتصادی 60 نفره از مدیران فرهنگی، اقتصادی، رسانه ای و بازرگانی آستراخان روسیه به سرپرستی استاندار این منطقه دوشنبه شب با هدف آشنایی با توانمندی های اقتصادی ، تجاری ، علمی ، ورزشی و فرهنگی مازندران وارد این استان شد.
برای این هیات در قالب سه گروه گردشگری، صنعت و دانشگاهی جهت دیدار و گفت و گو با مسوولان و مدیران و بازدید از صنایع برنامه ریزی شده است.
اعضای هیات اقتصادی آستراخان در اولین روز این سفر با تقسیم شدن به چند گروه از شرکت ایران خودرو در بابل ، صنایع چوب و کاغذ در ساری ، واحد گلخانه ای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ، کارخانه تولید فراورده های لبنی کاله در آمل و بندر نوشهر بازدید کردند.
این هیات امروز نیز پس از بازدید از چند واحد تولیدی و بندر امیر آباد بهشهر مازندران را به مقصد آستراخان ترک خواهد کرد.ک/3
2585/503/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن