تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایون ارشادی از حضور در تلویزیون می‌گوید/ «پسر» قابل دفاع است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون
همایون ارشادی از حضور در تلویزیون می‌گوید/ «پسر» قابل دفاع است
همایون ارشادی که این شب‌ها در اپیزود «پسر» از مجموعه «راه شیری» روی آنتن شبکه دو دیده می‌شود، می گوید قرار بود بعد از این اپیزود باز هم در این مجموعه بازی کند ولی این اتفاق نیفتاد.



همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این سریالِ شبکه دو توضیح داد: با سامان مقدم دوستی خارج از سینما و هنر دارم و وقتی او با من تماس گرفت و گفت قصد دارد ایپزود «پسر» مجموعه راه شیری را بسازد، قبول کردم چون هم کار کردن با او برایم راحت بود و هم سناریو توجهم را جلب کرد. داستان‌های دنباله‌دار می‌توانند جذاب باشند وی افزود: هر چند که این پروژه آنطور که از آغاز قرار بود به انجام نرسید، اما به هر حال دارای فیلمنامه، کارگردانی خوب و داستان‌های دنباله‌دار است؛ عناصری که می‌توانند جذابیت ایجاد کنند. ارشادی تصریح کرد: پیش از این در چند کار مثل «یک عاشقانه ساده» و «شمس العماره» با سامان مقدم همکاری کردم. من نوع کارگردانی او را می‌پسندم و تصور می‌کنم اینکه کارگردانی مثل مقدم با برخورد‌هایش بتواند اتمسفری را در محیط ایجاد کند که گروه با کمال میل و از صمیم قلب همکاری کنند، کمتر اتفاق می‌افتد. کارگردان باید روانشناس و جامعه‌شناس باشد وی تأکید کرد: به اعتقاد من کارگردان باید روان‌شناس و جامعه‌شناس باشد که سامان مقدم اینگونه است. البته او مثل هر انسان دیگری در کار خود دارای ایراد و نواقصی است که به آن‌ها واقف است و سعی می‌کند برطرفشان کند، اما این ایرادهای طوری نیستند که کار را عقب بیندازد و این باعث می‌شود که همکاری با او راحت باشد. قرار بود بعد از «پسر» هم در «راه شیری» باشم اما... این بازیگر بین المللی سینمای ایران در پایان تصریح کرد: «راه شیری» ابتدا قرار بود در ۱۳ اپیزود با ماجراهایی که به هم پیوند می‌خورند، ساخته شود بنابراین قرار بود من در اپیزود بعد از «پسر» هم بازی کنم که به دلیل تغییراتی که در پروژه ایجاد شد، این اتفاق نیفتاد.

مجموعه تلویزیونی «راه شیری» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده از ابتدای هفته جاری شنبه 6 اردیبهشت هر شب روی آنتن تلویزیون می‌رود. این مجموعه اپیزودیک با حضور کارگردان‌هایی مثل سامان مقدم، ایرج کریمی، عبدالحسن برزیده و مونا زندی مراحل تولید را پشت سر گذاشته است. اولین قسمت «راه شیری» با اپیزود «پسر» ساخته سامان مقدم آغاز شده و در ادامه اپیزودهای «خلسه»، «خط رو خط» و «تحقیر» به کارگردانی حسن برزیده، مونا زندی و ایرج کریمی پخش خواهند شد. امید سهرابی، حسن محمودی و بهزاد مرتضوی به سرپرستی احمد رفیع‌زاده فیلمنامه این سریال را با دستمایه قرار دادن موضوعاتی مثل معضلات اجتماعی مانند بیکاری، مهاجرت، اعتیاد، زنان بی‌سرپرست، طلاق و... نوشته‌اند. فیلمنامه اپیزود «پسر» را امید سهرابی نوشته و همایون ارشادی، آهو خردمند، سیدمهرداد ضیایی، سپیده اعلایی، محسن قاضی‌مرادی و کیوان ساکت‌اف در آن ایفای نقش می‌کنند. در این اپیزود، همایون ارشادی نقش پدر را بازی می‌کند و نقش مادر نیز به‌عهده سپیده اعلایی گذاشته شده است. «پسر» قصه زندگی جوانی را روایت می‌کند که از کانون اصلاح و تربیت مرخص می‌شود و به دنبال هویت گمشده‌اش می‌گردد. این مجموعه نمایشی از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 پخش و ساعت ۲ بامداد روز بعد بازپخش می‌شود.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن