تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815951763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی مهری برخی دستگاهها سبب عقب ماندگی سازمان زندانها شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اسماعیلی اعلام کرد: بی مهری برخی دستگاهها سبب عقب ماندگی سازمان زندانها شده است تهران- ایرنا- رییس پیشین سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه این سازمان همواره مسائل، مشکلات و چالشهای خاص خود را دارد، گفت: به دلیل بی مهری و کم توجهی برخی دستگاهها، شاهد یک عقب ماندگی در سازمان زندانها هستیم.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، ˈغلامحسین اسماعیلیˈ روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، افزود: مسایل و مشکلات گوناگونی همیشه در سر راه سازمان زندانها قرار دارد اما به لطف رییس دستگاه قضایی همیشه تلاش شده تا این موانع برطرف شود.
رییس سابق سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی ،این سازمان را به دلیل اجرای احکام قضایی اسلامی، بازآموزی مبانی رفتاری به افرادی که به هر دلیلی گرفتار رفتار نابهنجاری شده اند و وجود همکاران و مدیران کارآمد، متدین و زحمتکش و بی ادعا در حوزه زندانبانی، سازمان بسیار مهمی عنوان کرد.
وی از رییس جدید سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور خواست تا در کنار ارزش کار، قدر همکاران خوب سازمان را بداند.

**کاهش 10 درصدی وردی به زندان ها
رییس دادگستری کل استان تهران در بخش دیگری از سخنانش گزارشی از فعالیت 54 ماهه اش در سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در زمینه های مختلف را ارائه کرد و گفت: اصلاح آیین نامه های مورد نیاز بویژه مرخصی ها و پیگیری وضعیت قضایی زندانیان باعث شد تا کاهش 10درصدی ورودی زندانها را شاهد باشیم.
وی ادامه داد:10 درصد از شمار زندانیان موجود در زندان ها نیز کاهش یافته است.
اسماعیلی افزود: اینها همه در حالی انجام گرفته که معتقدیم جای اراذل و اوباش، قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم در زندان است و باید با آنها برخورد قاطع شود.
وی با اشاره به اصلاح ساختار سازمان زندانها و تامین منابع مالی و انسانی گفت: در کنار اینها به اصلاح رویه های زندانبانی اقدام کردیم و تلاش کردیم تا نظم و انضباط در کنار اقتدار و امنیت به مجموعه زندانها بازگردد.
اسماعیلی همچنین افزایش سطح بهداشت و درمان در سازمان زندان ها، کاهش بیماری های پر خطر و کاهش ورود مواد مخدر را به همراه افزایش آمار کشف مواد مخدر از دیگر اقدامات دوره فعالیت خود نام برد.

**ساخت 5 اردوگاه مواد مخدر و جابجایی 8 زندان کشور
رییس سابق سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود به تصویب طرح جابجایی 8 زندان بزرگ و ساخت 5 اردوگاه نگهداری محکومان مواد مخدر اشاره کرد.
وی گفت: در این راستا 240 هزار مترمربع به فضاهای زندانها اضافه و 720 هزار هکتار فضا نیز بازسازی شده است که همه اینها در جهت پیشرفت سازمان زندانها انجام گرفت و امیدواریم ادامه داشته باشد.

** نصب 11 هزار دوربین در سراسر زندانهای کشور
اسماعیلی در مورد فعالیتهای فنی انجام شده گفت: نصب 11 هزار دوربین در زندانهای سراسر کشور، ساماندهی سامانه بانک اطلاعاتی پانیذ، راه اندازی سیستم ثبت اثر انگشت، کد الکترونیکی و پابند الکترونیکی از دیگر اقدامات فنی انجام شده در این سازمان است.
به گفته رییس دادگستری کل استان تهران 40 هزار اشتغال به طور میانگین در سالهای اخیر و با حمایت بنیاد تعاون زندانیان برای مددجویان ایجاد شده است.
وی درمورد تغییرات سازمانی و نیروی انسانی اظهار کرد: پست سازمانی از 17 هزار به 25 هزار افزایش پیدا کرد و پنج هزار و 147 استخدام جدید که بیش از 40 درصد موجودی ما بود، استخدامی داشتیم.
اجتمام(3)** 9317
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن