تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813466403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فانی: کاروان زندگی بشر هرگز از قافله سالاری معلمان بی نیاز نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فانی: کاروان زندگی بشر هرگز از قافله سالاری معلمان بی نیاز نیست تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در پیامی گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، فرصتی مغتنم است تا مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی کنم که کاروان زندگی بشر، در مسیر حرکت خود هرگز از قافله سالاری و طلایه داری ایشان بی نیاز نبوده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر فانی در این پیام به مناسبت - 12 اردیبهشت - روز معلم آورده است: در ایام فرخنده بهار و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به زنان و مردانی عطا کرده است که رسولان راستی و درستی و سفیران صداقت و سرافرازی اند و با قلمی در دست و کتابی در دل و چراغی در چشم ، حضورشان در بلندای روزگار سبز و مستدام است.
پیام می افزاید: آنان که در فراخنای تاریخ، هرگاه کتابی گشوده می شود و اندیشه ای رواج می یابد و کلامی متولد می شود و روشنگری رقم می خورد، حضورشان جلوه گری می کند و بی تردید هر آن که با ظلمت جهل و سیاهی نادانی به ستیز بر خیزد معلمی را پیشه خود ساخته است.
فانی در این پیام ادامه داد: درود خداوند و توجهات حضرت ولی عصر(عج) از آن شما معلمان و همکارانی باد که از برکت خردمندی و روشنگریتان، عقلانیت و تدبیر زمینه ساز وزیدن نسیم امید در سپهر جامعه اسلامی شده است.
وی در این پیام آورده است: ایمان دارم معلم اثرگذارترین عامل محوری و موثر در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است و عبور از چالش های پیش روی نظام تعلیم و تربیت و نیز تحقق چهار اصل توسعه همه جانبه مشارکت ها، ساماندهی و بهسازی منابع انسانی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی و عملیاتی کردن بودجه تنها با همکاری، همیاری و همدلی معلمان امکان پذیر است.
فراهنگ (1)**1883**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن