تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804472040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکمت و اندیشه مطهر، راهبردی مناسب برای سبک زندگی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حکمت و اندیشه مطهر، راهبردی مناسب برای سبک زندگی تهران - ایرنا - شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی اعلام کرد: حکمت و اندیشه مطهر؛ الگویی مناسب و راهبردی موثر برای تعلیم و تربیت نسلی پویا و بالنده با سبک زندگی ایرانی - اسلامی است که تربیت یافتگان مکتبش، بزرگترین سرمایه ملی برای هر جامعه ای محسوب خواهند شد .


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای در آستانه دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم اعلام کرد: روز معلم؛ روز بزرگداشت عشق و ایثار و تجلیل از ˈگمنامان نام آشنای عرصۀ علم و ادب ˈ است همانانی که نور علم و ایمان را جرعه جرعه در سرزمین تف دیده عقول ناقص بشری و جان تشنۀ بشریت در طول تاریخ جاری کرده و خود لحظه لحظه سوختند و با دانش خویش، جامعه را ساختند و فردایی بهتر و با شکوه تر را نوید دادند.
این بیانیه افزود: معلمی شغل نیست، عشق است، ذوق است، ایثار و فداکاری است ، معلمی هنری است که با در هم آمیختن عشق و علم و ادب ، جامعه ای را می سازد و بشر را از حضیض ذلت به اوج عزت وکرامت انسانی و به جایگاهی والا می رساند .
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: استاد علامه ، فیلسوف عالی مقام، دانشمند وارسته ، عالم عامل آیت الله شهید مرتضی مطهری(ره) همچون نگین انگشتری در عصر خود نورافشانی نمود و با همت بلند و اراده پولادین سعی در اصلاح و تربیت جهان اسلام و ابناء بشر داشت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: او که در حکمت مطهر و اندیشه تابناکش از اسلام ناب محمدی «ص» الگو گرفته و از آبشخور عرفان و دستورات و سنن نبی مکرم اسلام و ائمه هدی(ع) بهره های وافر برده خود در اندک زمانی به الگویی برتر برای جهان اسلام بدل گشت و شهادت استاد علامه مطهری نه تنها از میزان نفوذ کلام و تشعشع انوار و اندیشه های منوّرش در سطح ملی و بین المللی نکاست بلکه وی را به عنوان الگویی همیشه زنده و تأسی پذیر برای بشریت در تمامی ادوار و اعصار و چراغ هدایتگری صادق تا ابدیت تاریخ جاویدان ساخت.
این شورا ضمن قدردانی از خدمات صادقانه قشر فرهنگی و فرهیخته کشور که رسالت تعلیم و تعلم فرزندان این مرز و بوم را بر عهده داشته، می افزاید: بایستی همگام با پیشرفت دانش های به روز بشری با توجه به حکمت مطهر و افق تربیتی استاد مطهری و اندیشه های تابناک اسلام ناب محمدی(ص) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» همراه با عزمی ملی، همتی والا، تلاشی مضاعف و مدیریت جهادی، انسان هایی خودباور، خلاق، متفکر، متعهد و متخصص را به جامعه تحویل داد.
در پایان این بیانیه آمده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده انتظار دارد، مسئولان امر فرهنگی – تربیتی ، به عنوان بزرگترین دانشگاه به این نکته که مهمترین و بزرگترین سرمایۀ ملی هر کشوری نیروی کار متعهد و متخصص آن است و اینکه بایستی برای تربیت چنین نسل و سرمایه ای راهبردی مؤثر و برتر ارائه و الگویی روشمند و مناسب انتخاب کرده و به بافت فرهنگی و کلان تعلیم و تربیت توجه جدی کنید.
فراهنگ(1)**1003**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن