تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815112347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشید قم با پیام شیراز به تساوی رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور در قم/
افشید قم با پیام شیراز به تساوی رسید
قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال افشید قم در دیدار اول خود از مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم پیام شیراز به تساوی بسنده کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس طرح جدید فدراسیون فوتبال در امر برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشورمان، امسال دیدارهای مرحله نهایی لیگ مناطق نوجوانان کشور همچون بازی های جوانان در 4 گروه چهار تیمی به انجام می رسد و تیم ها برای دستیابی به 4 سهمیه صعود به لیگ برتر نوجوانان کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این در حالی است که هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال حاضر دارای لیگ برتر هستند و هدف از برگزاری لیگ مناطق این است که از این به بعد تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر هر رده سنی از این طریق انتخاب شوند. از سوی دیگر برگزاری رقابت‌های لیگ مناطق به صورت گروهی و دوره ای نیز موجب حساسیت بیش از پیش این بازی‌ها شده است و رونق خوبی به جدال تیم‌های مدعی صعود داده است به طوری که دیدارها نزدیک و نفس گیر به انجام می‌رسد و شانس صعود برای تمام تیم‌ها محفوظ است. نکته دیگر در خصوص برگزاری مسابقات لیگ مناطق فوتبال نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور این است که تنها قهرمان استان‌ها شرایط شرکت در این رقابت‌ها را دارند و از استان قم نیز تیم افشید به عنوان قهرمان به این مسابقات معرفی شده‌ است. در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم آخرین قهرمان تیم نوجوانان افشید بود که با درخشش بازیکنان خوش آتیه خود ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ استان توانست به رقابت‌های لیگ مناطق نیز راه یابد و اکنون نیز در مرحله نهایی حضور دارد.

فوتبالیست‌های آینده‌دار تیم نوجوانان افشید قم در تلاش برای ارائه توانایی‌ها، نبوغ و قابلیت‌های فنی و تکنیکی خود بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون فوتبال، غروب سه‌شنبه در روز نخست از بازی‌های مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نوجوانان کشور حریف تیم پیام شیراز شدند. افشید قم در دیدار اول خود در مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در جدالی حساس میزبان تیم فوتبال نوجوانان پیام شیراز بودند که این دیدار در پایان 90 دقیقه، رقابت نزدیک و نفس‌گیر دو تیم به تساوی یک بر یک انجامید. تیم افشید قم به مربیگری محمد جعفری با پیام شیراز در حالی یک بر یک مساوی کرد که گل نماینده قم را ابوالفضل برجی گل زد ولی زودتر از تیم افشید این تیم میهمان بود که به گل رسید تا افشید را مجبور به تلاش برای جبران گل خورده کند. در گروه نخست مرحله نهایی لیگ منطقه ای فوتبال نوجوانان کشور نیز تیم استقلال تهران با سرخپوشان بیرجند، دارو سازی ساری، جام عسل مشهد یا سرخپوشان گرگان همگروه است و در گروه دوم تیم های افشید قم، جنوب اهواز، پیام شیراز و شهرداری مهاباد مسابقه می دهند. در گروه سوم سپایان ایذه، شهرداری بندر عباس، آریا کرمانشاه و شاهین بوشهر در بوشهر به مصاف هم می‌روند و در گروه چهار به میزبانی اردبیل تیم‌های کادوس ماسال، شهرداری اردبیل، شهرداری همدان و شهرداری کامیاران با هم رقابت می‌کنند و تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور خواهند رفت.  




۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن