تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكذيب خبر ارتباط نزديك مونسان با بابك زنجاني


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تكذيب خبر ارتباط نزديك مونسان با بابك زنجاني
کد خبر: ۳۹۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰ - 29 April 2014


محمد مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن تکذیب خبر ارتباط وی و بابک زنجانی در یادداشتی که منشر کرده است ، نوشت: فرصت خدمتگزاري در نظام اسلامي در هر بخش و مرتبه اي ، نعمتي گرانقدر است كه شكرش واجب و حفظ جايگاهش حياتي است.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد کیش در اين يادداشت آمده است: ضمن تشكر از فعاليت عده كثيري از اصحاب رسانه براي انعكاس عادلانه تلاش مسئولان نظام ،جاي بسي تاسف است كه گاه و بيگاه شاهد خبرسازي ها و فضا سازي هاي مسموم برخي پايگاههاي اطلاع رساني هستيم.

در پي انتشار خبري مبني برارتباط اينجانب با بابك زنجاني دريكي از سايت هاي خبري تاكيد مي كنم كه اين ادعا كاملا بي پايه و اساس بوده و دور از واقعيت است.البته روش مديريتي شفاف و عملكرد منطبق با قانون و اخلاق ،‌ بنده را از هرگونه توضيح واضحات بي نياز مي كند اما مطالب مختصري كه در اين مجال ذكر مي شود تنها با هدف تنوير افكار عمومي است .

ضمن اينكه پيشينه اجرايي وكارنامه عملكرد شفاف بنده كاملا روشن بوده وبه لطف خداوند در كناراعتماد مسئولان براي اين خدمتگزاركوچك نظام امكاني فراهم آورده است تا بدور از هرگونه نگراني از فضا سازي هاي مسموم رسانه اي والبته با اختيارات قانوني خود در جهت جذب سرمايه گذاري و حمايت از فعالان اقتصادي كه مهم ترين اولويت مناطق آزاد كشور است فعاليت كنم و در اين راستا با مديريت ميداني وحضور درمراحل مختلف طرح هاي عمراني و بازديد از روند ساخت و بهره برداري از اين طرح ها كه بخش مهمي از مسئوليت من است همواره بر انجام صحيح و شايسته ان اصرار داشته و دارم.

نكته درخور توجه اينكه سابقه حضور گسترده آقاي بابك زنجاني در جزيره كيش به قبل از اين دولت و مديريت هاي قبل بنده بازمي گردد و همه پرو‍ژه هاي ايشان در دولت هاي قبل به اين سرمايه گذار تفويض شده است !

البته با قدري تامل مي توان دريافت كه حضور مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش كه توسعه گردشگري مهم ترين اولويت ان است در مراسم بهره برداري از يك هتل نه تنها دورازذهن نيست بلكه نظارت و كنترل همه طرح ها جز تكاليف سازمان مطبوع ميباشد .

ذكر اين نكته را ضروري مي دانم كه ازآغاز فعاليت درجزيره كيش تا كنون حمايت از سرمايه گذاران و كاهش بروكراسي هاي اداري را با هدف جلب رضايت فعالان اقتصادي ، رشد سرمايه گذاري و رونق اقتصادي كشور در اولويت برنامه هاي خود قرار داده ام و تلاش كرده ام در راستاي ترويج مديريت جهادي و ميداني به همراه مديران و معاونان و ساير مسئولان منطقه اي از تمامي پروژههاي عمراني و گردشگري منطقه بازديد كنيم. اگرچه در انتشار اين خبر بااستنادبه حضورمن در مراسم گشايش هتل سورينت مريم سعي شده است از اين امر به عنوان سندي مبني بر ارتباط بنده با آقاي بابك زنجاني بهره برداري شود اما مراجعه به پورتال سازمان منطقه آزاد كيش و مرورگزارش هاي مستند تصويري از بازديد هاي مكرر بنده به همراه مسئولان نهادها و سازمان هاي مختلف از تمامي طرح هاي عمراني منطقه به مخاطبان اين اطمينان را مي دهد كه اين بازديد ها نه تنها محدود به طرح ويا سرمايه گذار خاصي نبوده بلكه با هدف نظارت دقيق بر روند اجراي طرح هاي توسعه اي طبق برنامه زمانبندي و آگاهي از شرايط فعاليت سرمايه گذاران انجام شده است تاهمگان بدانند مسئولان سازمان منطقه آزاد كيش آماده اند تا با مديريت ميداني در صحنه حاضر باشند وازهيچ تفسير و تعبيري نمي هراسند.

درپايان ضمن آرزوي سربلندي براي هموطنان عزيزاميد آن دارم تا اصحاب سخت كوش رسانه با تلاش روز افزون در جهت دستيابي به تعهد و تخصص حرفه اي و توان ارزيابي منصفانه عملكرد مسئولان و با انتشار صحيح اخبار موجب جلب اعتماد مخاطبان و دلگرمي مسئولان باشند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن