تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار تبریز: این شهر را به کارگاه سازندگی تبدیل می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار تبریز: این شهر را به کارگاه سازندگی تبدیل می کنیم تبریز - ایرنا - شهردار تبریز با بیان اینکه مدیریت هماهنگ شهری در این شهر به وجود آمده است، گفت: به طور قطع از شرایط موجود استفاده و تبریز را به کارگاه سازندگی تبدیل می کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق نجفی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی با بیان اینکه با درایت مسوولان همکاری و تعامل خوبی بین تمام دستگاه ها همچون دستگاه قضایی، استانداری و نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با این شهرداری ایجاد شده است، افزود: این موضوع موجب شتاب گیری برنامه های اجرایی و عمرانی این کلانشهر می شود.
وی گفت: هرچند در اجرای کارهای عمرانی همواره مشکلاتی وجود دارد، ولی با فضای ایجاد شده این مشکلات به حداقل ممکن کاهش یافته است.
نجفی با تاکید بر رعایت صداقت و پاکدستی در مجموعه شهرداری تبریز برای تکریم ارباب و رجوع گفت: باید عملکرد شهرداری این کلانشهر به سمتی برود که مردم شیرینی مراجعه به شهرداری و استفاده از خدمات شهری را احساس کنند.
وی با اشاره به برنامه های عمرانی مصوب شورای اسلامی تبریز برای سالجاری، اظهار کرد: متعهد می شوم تمام برنامه های یاد شده را تا پایان امسال به پایان برسانم.
شهردار تبریز ادامه داد: در این زمینه هر فردی در مجموعه شهرداری از انجام وظایف خود کوتاهی کند به صورت شفاف به مردم معرفی می کنیم.
نجفی برنامه ریزی برای دستیابی به جایگاه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی تبریز را از دیگر اولویت های این مجموعه عنوان و اضافه کرد: باید جایگاه تبریز همچون گذشته به عنوان یک شهر تاثیرگذار در کشور و منطقه ارتقاء یابد.
وی استفاده ازفناوری های نوین در حوزه حمل و نقل عمومی، سلامت و برنامه های فرهنگی و اجتماعی را از اهداف مدیریت شهری تبریز برشمرد و گفت: باید شعار شهر سالم، شهروند سالم به صورت عملی در این کلانشهر تجلی پیدا کند.
نجفی با بیان اینکه درزمینه جذب سرمایه گذار شاهد استقبال بی نظیری هستیم، افزود: در این عرصه مسوولان کشور و استان آمادگی کامل خود را برای تحقق اهداف تعریف شده اعلام کرده اند.
وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در اجرای کارهای عمرانی اظهار کرد: به دستور شورای اسلامی تبریز فهرست فرهنگی برای تمام طرح های عمرانی این شهر پیش بینی می شود.
7240/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن