تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتکاف تقویت کننده باور و فرهنگ دینی جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتکاف تقویت کننده باور و فرهنگ دینی جامعه است ورامین- ایرنا – معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پیشوا گفت: مراسم مذهبی اعتکاف ، تقویت کننده باور و فرهنگ دینی در جامعه است.


سیدˈجمال جلیلیˈ روز چهارشنبه در جلسه ستاد اعتکاف شهرستان پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مراسم مذهبی اعتکاف عامل مهم و تأثیرگذار در تقویت باور و فرهنگ دینی جامعه است و باعث اعتلای ارزش های والای اسلامی در جامعه می شود.
وی افزود: مقام معظم رهبری سال جدید را با فرهنگ عجین کردند و این نشان از اهمیت فرهنگ در رشد و ارتقا جامعه دارد و تمامی مردم ومسوولان وظیفه دارند تا سهم خود را در اعتلای فرهنگ اسلامی ادا نمایند.
وی گفت : در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند تا فرهنگ اسلامی را مورد هجمه قرار داده و جوانان ایران اسلامی را از راه خیر دور سازند می باید با توسل به ارزش های اسلامی این تلاش ها را بی اثر ساخت.
وی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه هایی که می تواند در زمینه اعتلای فرهنگ اسلامی نقش به سزایی ایفا کند، برگزاری مراسم مذهبی از جمله اعتکاف است تا به واسطه توسل به ائمه اطهار و سیره نبوی، این ارزش ها در جامعه نهادینه شود.
جلیلی گفت: شهرستان پیشوا مدفن برادر بلافصل امام رضا(ع) همواره کانون اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی متعددی بوده و می باید با برنامه ریزی مناسب زمینه برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف را فراهم کرد تا از معنویت این مراسم جامعه برخوردار شوند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پیشوا گفت :استقبال بی نظیر مردم خداجو و به ویژه جوانان به حضور در مراسم معنوی اعتکاف ، مسوولیت مسوولان فرهنگی را سنگین تر از پیش کرده و می باید با تدارک ویژه برنامه های فرهنگی ، به غنی تر شدن این مراسم کمک کرد.
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن