تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821011711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تثبیت باورهای دینی لازمه سامان دادن به فرهنگ عمومی جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تثبیت باورهای دینی لازمه سامان دادن به فرهنگ عمومی جامعه است یاسوج- ایرنا- رییس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تثبیت باورهای دینی، تبلیغ عملی و اصلاح رفتار در پرتو رعایت احکام دینی لازمه سامان دادن به فرهنگ عمومی جامعه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد که با هدف بررسی نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری برگزار شد ،بیان کرد: اصلاح فرهنگ جامعه به شکوفایی اقتصادی می انجامد.
وی به ظرفیتها و الگوهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: از بین بردن ضعف های موجود در فرهنگ و سامان دادن به وضعیت فرهنگی به عزم عمومی نیاز دارد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به برخی برنامه های بسیج برای تقویت فرهنگ عمومی جامعه گفت : تقویت بنیه اعتقادی، اولویت گذاری برای پرداختن به فرهنگ در قالب اجرای طرحهای شجره طیبه از رویکردهای فرهنگی بسیج است.
سردار یونس امیری اظهار کرد: مباحث اعتقادی ، فرهنگی و معنوی با موضوعات دینی در قالب طرحهای بصیرتی از برنامه های پیشرو سپاه فتح استان در سال جاری است .
7529/671
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن