تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین تور ˈمدیریت هتلداریˈ در گیلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین تور ˈمدیریت هتلداریˈ در گیلان برگزار شد رشت- ایرنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برپایی نخستین تور ˈ مدیریت هتلداری ˈ در استان خبر داد.


ˈ حمیدرضا آذرپورˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش از مهمترین مولفه های توسعه گردشگری است که در اولویت برنامه های اداره کل قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری بخش خصوصی در راستای آموزش نیروهای فعال در عرصه گردشگری استان گام برمی دارد.
وی بیان کرد: بر همین اساس نخستین تور تخصصی دوره ˈمدیریت هتلداریˈ از سوی معاونت گردشگری استان و موسسه آموزشی گردشگران پایدار مجری برگزاری دوره های آموزشی گردشگری و هتلداری با همکاری جامعه هتلداران استان برگزار شده است.
آذرپور گفت: هدف از برگزاری این تور آشنایی بیشتر فراگیران دوره مدیریت هتلداری با تاسیسات اقامتی و نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران بوده است.
وی اضافه کرد: در این تور بیش از 20 نفر از فراگیران دوره هتلداری از هتل های پنج ستاره، چهار ستاره، دو ستاره و چندین هتل آپارتمان و مجتمع گردشگری استان بازدید کردند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان از نزدیک با انواع اقامت و شاخص های آن و مباحث مرتبط با امر هتلداری از جمله فرانت آفیس، میزآرایی، مدیریت غذا و نوشابه، خانه داری و استراتژی های بازاریابی و فروش در هتل تفریحی ، شناخت و بررسی شبکه های اقامتی کشور آشنا شدند.
75 هتل ،20 هتل آپارتمان ، 69 مجتمع گردشگری ، 42مهمانپذیر ،736 منزل استیجاری ،182 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 56 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان وجود دارد .ک/3
1881/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن