تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه و لیگ موتورسواری برای نخستین بار راه اندازی و برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی: باشگاه و لیگ موتورسواری برای نخستین بار راه اندازی و برگزار می شود تهران - ایرنا - رییس بخش موتورسواری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام کرد که برای نخستین بار باشگاه و لیگ موتورسواری در کشور راه اندازی و برگزار می شود.


«کریم صفایی» که روز دوشنبه در حکمی از سوی رییس فدراسیون موتوسواری و اتومبیلرانی به عنوان رییس بخش موتورسواری این فدراسیون منصوب شد، امروز (سه شنبه) در گفت و گو با ایرنا در باره برنامه های خود برای این بخش گفت: نخستین اقدام برای این بخش، ساماندهی موتورسواران در سطح کشور است.

** جلوی واردات و تولیدات بی کیفیت موتورسیکلت ها گرفته می شود
در شرایطی که حدس و گمان بر این است، آمار و ارقام لشکر بی حد و حصر و بی حساب و کتاب موتورسواران در سراسر کشور فراتر از 10 میلیون نفر باشد، صفایی از آمار هشت میلیونی موتورسواران در ایران خبر داد و افزود: ایمنی و استاندارسازی موتورسیکلت ها در کشور از جمله موضوعاتی است که باید با گفت و گو و تبادل نظر با تولیدکنندگان آن، راهکارهای مناسبی را در این زمینه اتخاذ کرد.
وی با تصریح بر اینکه باید از واردات و تولیدات بی کیفیت موتورسیکلت ها در کشور جلوگیری شود، اظهار داشت: نباید به موتور فقط به عنوان یک وسیله نقلیه و جابجایی افراد و به شکل محقرانه و سطحی نگاه کرد چرا که سوای نگاه غیرورزشی و عادی به موتورسیکلت، موتورسواری یک رشته ورزشی در سراسر جهان است و بنابراین باید به طور عمقی به این موضوع توجه کرد.

** طرحی برای کاهش حجم موتور در پارکینگ های اداره راهنمایی و رانندگی
رییس بخش موتورسواری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
با اشاره به حجم انبوه موتور در پارکینگ های اداره راهنمایی و رانندگی گفت: باید تدابیری در نظر گرفته شود تا شاهد حجم انبوه آنها در پارکینگ ها به هر دلیلی نباشیم و موتورسواران بدون تخلف و رعایت مسایل اخلاقی جامعه و با استفاده از کلاه ایمنی و توجه داشتن به سرعت مطمئنه بتوانند از این وسیله به درستی استفاده کنند.

** موتورهای اسکوتر جایگزین موتورهای بنزینی می شوند
صفایی در ادامه از طرح جایگزینی موتورهای اسکوتر به جای بنزینی اظهار داشت: این طرح اواخر سال گذشته با معاون سازمان محیط زیست در میان گذاشته که در نهایت با استقبال روبرو شد.
وی در عین حال، هدف از جایگزینی موتورهایی با انرژی باطری به جای بنزین را به خاطر کاهش آلودگی هوا دانست.
رییس بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی همچنین از راه اندازی باشگاه های موتورسواری در کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر مشغول رایزنی هستیم و با این اقدام، این رشته ورزشی توسعه خواهد یافت.
صفایی ادامه داد: البته با راه اندازی این باشگاه ها برای نخستین بار لیگ موتورسواری در کشور نیز در تابستان امسال برگزار می شود که به صورت زنده از صدا و سیما پخش خواهد شد.
رییس بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی که در دولت و تشکیلات قبلی ورزش کشور، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان بوده است، در خصوص مسوولیت جدید خود به عنوان رییس بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی توضیح داد: در گذشته های دور موتورسواری می کردم و از طرفی مربی موتورسواری هم بودم!
صفایی از ارایه توضیحات بیشتر در این باره خودداری کرد و گفت: تمایلی ندارم در این خصوص بیش از این صحبت کنم!
ورزشی (4). ** 9250 ** 1589
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن