تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816533103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه پیشکسوتان راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باشگاه پیشکسوتان راه اندازی می شود تهران-ایرنا- مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشوراعلام کرد که باشگاه پیشکسوتان و گسترش آن در استان ها پس از تایید هیات امناء راه اندازی می شود.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان علی اکبر طاهری گفت:اگر تاسیس این باشگاه توسط هیات امناء به تصویب برسد به زودی اجرایی شده و برنامه های مان از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.
طاهری با بیان اینکه صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در دو شاخه اصلی ˈحمایتی و اقتصادیˈ فعالیت گسترده ای را در دست اجرا دارد ، گفت : در بخش حمایتی هدف پیگیری مسائل ورزشکارانی است که در مسابقات مختلف حضور داشته و برای کشور افتخاراتی را کسب کرده اند.
وی ادامه داد که درنهایت تمامی این برنامه ها برای توسعه و اعتلای ورزش پیش بینی شده است .
طاهری افزود:در این راستا آیین نام های خاصی در بخش های مادی و معنوی تدوین شده که در بخش مادی الزاماتی به نام مستمری و یا پوشش های بیمه ای (خدمات درمانی و تکمیلی ) برای آن دسته از ورزشکارانی که از هر گونه خدمات بیمه ای بی بهره هستند، در نظر گرفته شده است.

** بیش از 4 هزار نفر تحت پوشش بیمه صندوق
مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور در باره تعداد بیمه شدگان توسط این صندوق آنها را بیش از 4 هزار نفر اعلام کرد و افزود :این افراد پس از بررسی سوابق و با پرداخت حق عضویت می توانند مشمول بیمه و از امکانات این صندوق بهره مند شوند.
طاهری در ادامه درباره زیر مجموعه های این صندوق اظهار داشت : طی آیین نامه صندوق ، قهرمانان و پیشکسوتان به هفت گروه تقسیم شده اند که گروه یک و دو مشمول دریافت مستمری هستند که این نزدیک به 900 نفر را شامل می شود.
این مقام مسوول در صندوق اعتباری حمایت ازقهرمانان و پیشکسوتان ورزشی اظهار داشت : با این وجود همه اعضاء در صورت بیمه نبودن ، خدمات بیمه ای ما را دریافت می کنند و قطعا اگر حمایت های دیگری هم نیاز باشد در اختیارآنها قرار می گیرد.
طاهری در ادامه بخشی از فلسفه وجودی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی را توسعه فعالیت های اقتصادی در راستای ارائه خدمات بهتر به این قشر عنوان کرد و گفت : این اقدامات با کمک های بلاعوض و پوشش حمایتی در جهت اجرایی شدن برنامه های این صندوق انجام می شود .
وی افزود:کمک های بلاعوض را از حوزه های ورزشی پیگیری می کنیم ضمن اینکه با توسعه فعالیت های اقتصادی هم تلاش می کنیم تا نسبت به گذشته پویاتر شویم چرا که قصد داریم در بخش حمایتی حضوری موثرتر داشته باشیم.
مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور ادامه داد : برای انجام فعالیت اقتصادی باید بدانیم چه مقدار سرمایه نیاز داریم و چه قدر کار دراین راستا لازم است صورت بگیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه برای تحقق برنامه های حمایتی مان باید سرمایه در گردش داشته باشیم گفت : تعامل کاری با برخی شرکت های سودآور از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار داریم که پس از بررسی کاشناسی و کسب مجوز لازم، با قوت بیشتر دراین حوزه تلاش خواهیم کرد.
طاهری فعالیت در حوزه های اقتصادی را کاری کاملا حرفه ای و تخصصی عنوان کرد و اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم اقداماتی را دراین بخش توسعه بدهیم، ضمن ایجاد تشکل در درون خود پیشکسوتان و ارتباط با آنها، از پتانسیل آنها به بهترین شکل استفاده کنیم.
ورزشی**9250
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن