تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804383137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت فيزيکي فاز 5 پرديس راضي کننده نيست/ افزايش قيمت مسکن مهر راهکار است نه مشکل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نا گفته هاي از مسکن مهر پرديس از زبان مدير عامل سابق
پيشرفت فيزيکي فاز 5 پرديس راضي کننده نيست/ افزايش قيمت مسکن مهر راهکار است نه مشکل
هدايت گفت: پيشرفت فيزيکي فاز 5 پرديس به هيچ عنوان قابل قبول نيست وتحويل واحدها از شهريور ماه امسال در صورت همکاري وزارت نيرو آغاز مي شود.


مهدی هدایت مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مسکن مهر پردیس شامل دوبخش است گفت: بخش اول این پروژه شامل 13 هزار واحداست که در سال 90 ساخت آن‌ها آغاز شد.

وی در ادامه افزود: 9هزار واحد از 13 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است وبهره‌برداری از این  4 هزار واحد باقیمانده مشروط به تامین خدمات زیربنایی است.
هدایت در ادامه یادآورشد: 4 هزار واحد باقی مانده مربوط به فاز 9 است که تحویل این واحدها از شهریور ماه امسال آغاز وتا پایان اسفندماه به اتمام می‌رسد. مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه بخش دوم مسکن مهر پردیس شامل 70 هزار واحد است که با سازو کار جدید ساخته شده است افزود: ساخت تمامی خدمات زیر بنایی و روبنایی این واحدها توسط شرکت عمران پردیس انجام می‌شود که تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است.

***  تحويل 70 هزار واحد مشروط به تامين آب و  برق
 
هدایت در ادامه تصریح کرد: تحویل این 70هزار واحد نیز مشروط به تامین آب و برق است که وزارت نیرو متاسفانه به تعهدات خود عمل نکرده است در صورتي که اين وزارت خانه به تعهدات خودش عمل کند از شهریور ماه امسال آغاز و تا پایان سال 94 در صورت تامین آب و برق به اتمام می‌رسد.
مدیرعامل عمران شرکت پردیس به پروژه ی فاز یازده اشاره کرد وگفت: این پروژه شامل 34 هزار واحد مسکن مهر است که توسط یک شرکت ترکیه ای درحال ساخت است، تمامی خدمات زیربنایی و رو بنایی شامل کلانتری، بیمارستان، مدرسه این پروژه توسط شرکت کوزو در حال انجام است.

***فاز 11 شهر پويا پرديس

هدایت در ادامه افزود: سعی خواهیم کرد فاز یازده را تبدیل به یک شهر زنده و پویا با تمامی امکانات اولیه بسازیم وا نتظار می‌رود دولت و وزارت‌خانه های مرتبط به تمامی تعهدات خود پایبند باشند.
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه معتقد هستیم درتکمیل پروژه‌های مسکن مهر بایستی وزارت نیرو و شرکت ملی گاز و تمامی وزارت‌خانه‌ها همکاری کنند گفت: اگر دولت با وزارتخانه‌های مرتبط در ساخت وساز مسکن مهر همکاری نکنند نمی‌توان به موقع این واحدها را تحویل دهیم.

*** افزايش قيمت مسکن مهر راهکار است
 
وی در ادامه به افزایش قیمت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت مسکن مهر مشکل نیست بلکه راهکاری برای افزایش سریع‌تر ساخت وسازهای واحدهای مسکن مهر است.


مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس درا دامه اظهار داشت: وزارت راه وشهرسازی در روند ساخت وسازهای مسکن مهر و با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی مجبور به افزایش منطقی آورده متقاضیان شد.


هدایت در ادامه افزود: با پرداخت به موقع آورده متقاضیان به پیمانکاران می‌توانیم این واحدها را به سرانجام برسانیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بخش‌نامه شماره‌ی سه مشروط به تحویل واحدها از سوی پیمان کاران  ابلاغ شده و متقاضیان ما به التفاوت افزایش قیمت دورهای قبلی را پرداخت می‌کنند
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مربوط می‌شود گفت: تدبیری که در این بخش نامه صورت گرفته است آن است که پیمانکارانی که پیشرفت کاری بیشتری داشته اند از ظرفیت افزایش قیمت بهره مند می‌شوند بنابراین توقف پروژه‌ها توسط پیمانکاران به صلاح آن‌ها نیست. وی در ادامه افزود: پیمانکاران فاز یازده از شهریور ماه سال 91 اقدام به خرید مصالح ساختمانی که اوج قیمت بود کردند بنابراین افزایش قیمت به این پروژه صورت می گیرد ،خوشبختانه متقاضیان و پیمانکاران فاز یازده دارای مدیریت واحدی هستند واین پروژه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.
 
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه من از پیشرفت فیزیکی فاز 5 پردیس به هیچ عنوان راضی نیستم گفت: پیشرفت فیزیکی این فاز از نظر ما قابل قبول نیست و مقایسه  این فاز با فاز یازده منطقی نیست.
 
وی درادامه افزود: این فاز توسط انبوه سازان در حال ساخت است و هدف ما از واگذاری این فاز به انبوه سازان ایجاد ظرفیت صنعتی سازی وصدور خدمات فنی و مهندسی بود.
 
 
***فاز 5 براي صنعتي سازي ساخته شد

هدایت در ادامه تصریح کرد: پیمانکاران فاز 5 تجهیزات لازم برای ساخت و ساز در موعد مقرر تهیه نکرده بودند بنابراین با مشکل روبرو شده‌اند بنابراين امسال هیچ توجیهی از سوی انبوه‌سازان برای عدم پیشرفت پروژه قابل قبول نیست و باید تا پایان اردیبهشت ماه به روند پبشرفت مدنظر ما برسند.
 
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس در ادامه تصریح کرد: ظرفیت فاز 5 پردیس شامل 10 هزار واحد است که 8 هزار و 300 نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تحویل واحدهای فاز 5 از اواخر امسال مشروط به تأمین آب و برق آغاز شود و تا پایان سال آینده به پایان برسد.
 
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه 20 هزار کارگر در حال حاضر مشغول فعالیت در این پروژه است گفت: پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آینده تعداد کارگران به 30 هزار نفر برسد
 
همچنين در فاز 11 روزانه بیش از 400 تا 500 تریلی و کامیون مصالح ساختمانی وارد می‌شود.
 
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس در ادامه خاطرنشان کرد: مسکن مهر پردیس یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن مهر در کشور به شمار می‌رود و این پروژه ظرفیت‌های خوبی برای جذب اشتغال دارد و با تکمیل این پروژه می‌توانیم بار بزرگی از کمبود مسکن را در کشور برداریم.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن