تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه میادین مشترک نفت و گاز اولویت دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توسعه میادین مشترک نفت و گاز اولویت دولت است خبرگزاری پانا : معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه میادین مشترک نفت و گاز اولویت دولت است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ ارديبهشت ساعت 20:10

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، اسحاق جهانگیری در نشست مشترک با پیمانکاران و مجریان طرح‌های پارس جنوبی اظهار داشت: نفت و گاز در واقع کانون اصلی توسعه است و برای توسعه میادین مشترک برنامه‌های مهمی داریم.

وی افزود: اطمینان می‌دهیم که دولت آنچه در توان داشته باشد در راستای حل مشکلات و موانع موجود پیش روی نفت و گاز به کار گیرد و هیچ گونه کوتاهی انجام نخواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به پیمانکاران پارس جنوبی کم‌توجهی شده و اگر به مجریان و پیمانکاران توجه نکنیم دچار مشکلات و معضلات فراوانی می‌شویم.

جهانگیری تصریح کرد: یکی از موضاعت مهمی که مردم از دولت انتظار دارند مسئله میادین مشترک نفت و گاز است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: وزیر نفت طرح‌های بسیار خوبی برای توسعه پارس جنوبی ارائه کرده و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها به موفقیت لازم برسیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: کسی که در توسعه میادین مشترک کوتاهی کند مسئول است و در برابر خداوند و مردم باید پاسخگو باشد.

بر اساس این گزارش در این نشست وزیر نفت نیز بر لزوم حمایت از پیمانکاران و مجریان طرح‌ها و پروژه‌های پارس جنوبی تاکید کرد.

مجریان و پیمانکاران پارس جنوبی نیز در این نشست مشکلات و موانع کاری خود را برای معاون اول رئیس جمهور و مدسران ارشد صنعت نفت تشریح کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن